|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#61 | |
|
Citat:
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Basse (+5) |
||
|
|
|
|
|
#62 | |
|
Citat:
![]() Strecket för 1 skulle varit på 6 som är favorit på banan ... Tokvärde på den också då det bara är 2 system kvar på V4 om den vinner. Skulle varit 3 med mitt system :-/ 1:an som jag av npgon anledning streckat står i 26ggr,suck. Jag streckar sällan fel men idag velade jag fram till det stod 0min till start på klockan innan jag lämnade in, det är då slarvfelen görs- när man är stressad. Får hoppas på ett mirakel nu att 1:an vinner så det blir rätt istället- men det känns i hela kroppen att 6 leker hem avd 3 nu när man streckat fel
|
||
|
|
|
|
|
#63 |
|
Yay, det gick vägen !
Jag och 2 system till kvar inför sista avdelningen, får hoppas de har spik i sista Sitter med: 1,2,3,4,7,9,10 |
|
|
|
|
|
|
#64 |
|
Sätt dit den nu basse! Har lite julbestyr här så kan inte följa; men meddela när det är över
Basse (+10) |
|
|
|
|
|
|
#65 |
|
Sjukt , missar sista med streck för 7/10 startande.. ingen hade 4 rätt.
Får se vad mina 7x3rätt ger |
|
|
|
|
|
|
#66 | |
|
Citat:
Över 5 lax Bra form inför helgen
Basse (+10) Senast redigerad av Dahle den 2018-12-21 klockan 16:12. |
||
|
|
|
|
|
#67 |
|
Tack Dahle
Jag fick halva potten på mina 7x3 rätt ![]() Det är nästan skönare än om man fått 4 rätt och halva potten. Fantastiskt att vinna ok när man missat systemet
|
|
|
|
|
|
|
#68 |
|
Grattis basse ! Skitsnyggt så att säga, god jul!
|
|
|
|
|
|
|
#69 |
|
Grattis Basse! Tala om form!!!
Basse (+10) |
|
|
|
|
|
|
#70 |
|
Hoppas verkligen ”stjärnorna hamnat i rätt fas nu”
Mycket trav året ut så en ny formtopp vore kul. Första spelet jag gjorde efter sydafrika gick i alla fall bra- kanske är det dags för ny vinstvåg ![]() TVILLING Inlämnat: 2018-12-21, 16:53 Vincennes - FR Lopp 8 Fredag 2018-12-21 Start: 16:55 Kostnad: 176,00 kr Vadet gäller startnummer Hästar 3, 12, 14, 15 Utgångshästar 6 ARGAN DU LOULAY 4 x 44,00 kr = 176,00 kr. Totalt: 176,00 kr. Rättningskod: NWK MTC QGQ Den här gav 39ggr :-) |
|
|
|
|
|
|
|