|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#16 | |
|
Citat:
Hade redan helt glömt bort Sauron Pil men känns ej så längesedan som han var ett hett ämne, Trodde själv på honom.. |
||
|
|
|
|
|
#17 |
|
Den var hos Svante Båth innan Untersteiner. Hade nästan glömt det. Var väl Huselius som köpte den av Rehn om jag minns rätt.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Trinity (+2) |
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
Fattar iallafall inte dom som försvarar en barnamördare,oskyldiga barn, jävla feg jävel.
|
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
Försvara en barnmördare? Alla tycker väl självklart det är sjukt det som hänt och finns inget försvar till sådan handling. Men att skriva feg jävel och massa annat, vad tillför och hjälper det mer än att du får ut din frustration och sprider dålig stämning i tråden.
Bowery (+10) |
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
Jag skulle aldrig nånsin försvara någon som haft ihjäl sina barn, då jag själv är far till 2 små barn. Det är det sjukaste en människa kan göra, det jag syftar på tidigare i tråden är att vården mot psykisk ohälsa är ohållbar i Svea rike. Tyvärr prioterar våra kära politiker skattebetalarnas pengar på helt fel grejer ! SR hade behövt vård, troligtvis tvångsvård. Fick det inte och då blev det såhär. Det sista jag gör att försvara denna handling, den är sjuk och vidrig och det finns inte ord för att beskriva det; dock så kunde det kanske ha stoppats om sr fått den vård han behövde.
|
|
|
|
|
|
|
#21 | |
|
Citat:
Fulsprit (+10) |
||
|
|
|
|
|
#22 |
|
Enligt en som postat på flashback som verkar ha insider information så ska han ha skickat MMS till mamman med bild på ett av de döda barnen och skrivit, "grattis på födelsedagen".
Sjukaste man läst på länge.. Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Fulsprit (+10) |
|
|
|
|
|
|
#23 | |
|
Citat:
Oavsett psykiskt tillstånd verkar det här fallet handla om ren hämnd för att ha blivit lämnad. En sjuk hämnd av en sinnessvag man, som inte bör bli ihågkommen för annat än det monster han visade sig vara. Sen att mentalsjukvården borde fångat upp honom är väl alla överens om. Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Fulsprit (+2) |
||
|
|
|
|
|
#24 |
|
Den slingan innehåller mycket konstigheter minst sagt. Hundratals sidor där folk i stort sett kan skriva vad som helst. Säger inte att det inte stämmer men skulle aldrig utan källa betrakta infon i Flashback inläggen som fakta i fallet.
|
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
https://streamable.com/md44u Det videon som han spela in, om det är nån som missat det.
|
|
|
|
|
|
|
#26 | |
|
Citat:
Undrar vad travmedia kommer skriva om dom inte helt låter det förbli tyst. Händelsen i sig har ju inget direkt med travet att göra men rent travmässigt en känd amatörtränare som dött efter att ha begått en avskyvärd gärning. |
||
|
|
|
|
|
#27 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#28 |
|
Fy fan vilken vidrig video.. Det där fick man ont i magen av
|
|
|
|
|
|
|
#29 | |
|
Reg.datum: nov 2017
Sharp$: 242AmaerildeRimfrost Expertre Stats: 70 - 95 - 9 ROI: 101.99% Vinstprocent: 42.42% |
Citat:
Jag stör mig dock på kommentarer som inte tänker två varv extra. Som direkt attackerar. Alla är nog överens om att det här antagligen inte var den bästa lösningen. Men har man aldrig varit i närheten av hans situation ska man nog inte uttala sig så dömande. Det är skillnad på känslomässig reaktion och förnuftsmässig. Speciellt på ett forum för sportsbetting borde väl förnuftet råda bättre, och låta känslorna komma i andra hand? Men även vi är ju bara människor och kan tilta och handla känslomässigt och då är det lätt att vara dömande i den här situationen. Oerhört tragiskt allting. På något sätt lär han åtminstone ha nått fram till sin ex-fru. Det var väl där det brast rakt av. ![]() ![]() ![]()
Altoc (+50) |
|
|
|
|
|
|
|