|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#32 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#34 |
|
Godnatt
![]() Valde bort bla den för att dubbla i fjärde Kör hårt ni som är kvar! |
|
|
|
|
|
|
#35 |
|
Skoj att jag varnade lite för den men valde att spika en annan på min lapp
![]()
|
|
|
|
|
|
|
#36 |
|
Jag läste din varning viking men trodde lite för mycket på de 3 övriga jag tog.. aja, godnatt direkt , sorry
|
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
Nästa lopp blir spännande. Stenströmer uppåt på favoriten och den såg för jäkla fin ut i värmningen. Dock varit borta lite och lite nytt med brodd. Dessutom såg 11an ut som en retad tiger.
I tredje ser Pastorns Lady ut att stå för klassen, riktigt läcker i värmningen. 4/7 vinster tyder också på klass. Trodde först på spets och slut på Kom Leia men efter att ha sett Bette Streamline i värmningen försvann den tanken. Bette såg ruskigt framåt ut och lär sätta färg på loppet. Körning mellande två nämnda talar för Cool Moves och Pastorn. Känns heltäckt med fyra. |
|
|
|
|
|
|
#38 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#39 |
|
Ytterligare en nerpratad häst.. som vinner relativt enkelt , man ska inte lyssna på intervjuer
|
|
|
|
|
|
|
#40 |
|
Synd att inte 4 an i rygg på ledaren fick luckan som 1 procentare. Såg ut att finnas ett ton sparat första gången med jänkarvagn.
|
|
|
|
|
|
|
#41 |
|
Njae, han var ju ute en vända i tredje och försökte, bet noll. Kanske brodde som spökade. Starkt av ledaren att hålla undan i den stilen. Väldigt snyggt stöttat av Widell. Satt själv med hjärtat i halsen sista 100. |
|
|
|
|
|
|
#42 |
|
Luckan kom, men försent... 4:an funkade bra i bike men jag är borta på V6
|
|
|
|
|
|
|
#43 | |
|
Citat:
Nu har man gått på sån info 2 dagar irad och plockat bort vinnare från systemet som sett givna ut tidigt.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Bowery (+5) |
||
|
|
|
|
|
#44 | |
|
Citat:
|