|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#46 |
|
Inte första och inte sista gång man åker på mållinjen för fina pengar.
Irriterande, men det är bara bita ihop och kämpa vidare. Hade räckt med en strykning på min V6-a. Vanayar var min första reserv och jag hade den lite i åtanke, men tyckte spår 8, njaa inte denna gång. Uschh Vi tar de imon Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Gotland (+5) |
|
|
|
|
|
|
#47 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#48 | |
|
Citat:
Nej, jag står på mig o kör V6 alltid Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
coolmanriver (+6) |
||
|
|
|
|
|
#49 |
|
Är väl ytterst sällan det blir sådana utdelningar som idag på 5 och 4 rätt. Jag har inte läst på eller ens sett loppen dock. Det är betydligt vanligare med ok utdelning på alla rätt, typ en femtiolapp på femmorna och jackpot på fyrorna. Har svårt att tro att det långsiktigt går att gå med vinst på V64 genom att inte bara spela för alla rätt. Men det jag har svårast att förstå är att man inte skrotar V64 helt och kör V65. Kan någon annan än atg verkligen gilla sexloppspel med tre vinstpooler kombinerat med spelbolagets jackpotregler ?
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
coolmanriver (+5) |
|
|
|
|
|
|
#50 | |
|
Administrator
|