|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#31 |
|
Måste vara jobbigt för trulsen att inse hur uselt jobb han gjorde nu. Gissar att 29 av 30 kuskar tar in en sån till seger. Är väl bara Fleming Jensen som jobbar mindre, tror till och med Gunnar Melander vinner det upploppet. Man lär sig aldrig att det är ekipaget man spelar.
|
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
Kolla vilka Cosmo Light mötte sist som 4:a i mål - borde ha kanonchans här...
|
|
|
|
#33 |
|
Japp! Den jobbar vi in nu tack!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Fulsprit (+5) |
|
|
|
|
|
|
#34 |
|
Hur skickar man in sms till programmet så att man kanske får någon kommentar från Troels? Vet att chansen är liten men man vill ju försöka
|
|
|
|
|
|
|
#35 |
|
sms till 72400 starta meddelandet med V65 mellanslag tror jag....
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
sigh (+5) |
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
Hur fan kan han komma ut där Fredrik med Havbergs
Fega som de är kommer de inte diska Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Fulsprit (+3) |
|
|
|
|
|
|
#38 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#39 |
|
V65
Inlämnat: 2019-02-01, 12:39 Jimmy Simonssons andelsspel Romme Fredag 2019-02-01 Start: 12:45 Kostnad: 480,00 kr Vadet gäller startnummer Avd 1: 2, 3, 4, 5, 6, 9, 10, 12 (1, 8) 2: 1, 5, 8 (7, 3) 3: 15 Zitor (8, 1) 4: 11 Testa di Cavolo (4, 2) 5: 1, 4, 5, 6, 9 (10, 7) 6: 1, 2, 3, 8 (6, 5) 8x3x1x1x5x4 = 480 rader. 480 x 1 x 1,00 kr = 480,00 kr. Totalt: 480,00 kr. Min kostnad: 480,00 kr x 1/10 = 48,00 kr Rättningskod: GCN LHG BHP |
|
|
|
|
|
|
#40 |
|
De måste varit nära diskning där, men nu gick ju Torbjörn häst värdelöst spelar det in på något vis då det enbart var den som stördes? Ja, reglerna är inte min starka sida....Tyvärr.
Nu satt iaf tvilling för 3:e loppet i rad inte ofta de händer för mig, plus spik på Havbergs på LD och alla i andra... Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
V75fahlle (+2) |
|
|
|
|
|
|
#41 |
|
Han fick behålla segern?
Vad fegt av domarna. Är det utom allt tvivel att 1 hade vunnit utan lucka . Neeej! |
|
|
|
|
|
|
#42 |
|
Sånt här får en att lägga ner spelande
Lite tajt säger FB. Han har ingen plats men kör ut ändå. Vad skulle Tobbe göra, krocka, och skada sig eller??? Fy vad fegt av måldomarna |
|
|
|
|
|
|
#43 |
|
Det tror jag faktiskt, dom läser på forum och hör vad andra säger. Nyfikna är vi alla, även en sopig kusk. Så surt då såna misstag gör så enorma skillnader i utdelning, vissa får slantar som inte borde fått, medan andra istället blir helt utan. Men vi som spelar vet ju sen gammalt att oavsett pålle - så kan en sopa köra bort den.
På samma sätt kan en kanonkusk vinna med en trebent skinnsoffa.... Blev dumstrut idag med
|
|
|
|
|
|
|
#44 |
|
Inget flyt nu.
MED flyt hade 12 hållt undan i fjärde och 1 blivit diskad nu, Suttit kvar med 3 i sista och ett värde på 8-10K inför sista x2 då jag spelat endast V6 ![]() Kvar med 2,5,8 i sista men nu känns det nästan som man hellre spricker. |
|
|
|
|
|
|
#45 |
|
Det syns ju tydligt hur Jansson är tvungen att flytta ut i tredjespår för att inte bli påkörd. Tobbe brukar väl inte vara den som skäller i loppen i onödan? Uppfattar honom tvärtom som en gentleman. Nu såg han ut att surna till ordentligt.
|
|
|
|
|
|
|
|