|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#31 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#32 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#33 |
|
Ochongo Face i avd 7 blir härligt bortglömd.
|
|
|
|
|
|
|
#34 |
|
Björn rankar Järvsöodin före Bellfaks. Men ingen motivering tror jag.
|
|
|
|
|
|
|
#35 |
|
Hur mycket vatten tål Solvallas bana?
Blir tufft idag värre än det vi såg på åby i onsdags.
|
|
|
|
#36 |
|
Någon som möjligen har tillgång till Jens statistikblogg? Tackar på förhand!
|
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
40 gånger fast odds och 7.75 på platsoddset.
|
|
|
|
#38 |
|
Conrads Wilhelm i sista vill jag inte missa.
|
|
|
|
#39 |
|
Nån som vet om de strukna hästarna ersätts av reserver utanför spelet? Hittar ingen info om det?
|
|
|
|
|
|
|
#40 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#41 |
|
Jens Sjödèn V75 Solvalla på Service Plays
|
|
|
|
|
|
|
#42 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#43 |
|
Det gack ej - får detta till svar:
Hej, vi har infört en funktion som heter Sharp$ (Sharpsdollars) för att visa uppskattning istället för att skriva inlägg med enbart tack. Vänligen gå tillbaka och ge Sharp$ till användaren så kommer det att uppskattas ännu mer. Klicka på knappen "Ge Sharp$" och fyll sedan i summan du vill ge till användaren. Vad säger Moderatorn? Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Henkezan (+5) |
|
|
|
|
|
|
#44 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#45 |
|
En tvåhundring som nöjespeng får det bli att bjuda på idag trots att det ser svårt ut! Lördagsmorgonrutinen med V75-plugg sitter i ryggmärgen om man är hemmavid.
-Chansspik på Berghs i lärlingsloppet, att Caroline inte kört lopp än i år oroar ju en del men samtidigt vet jag att hon är riktigt duktigt och har nerver av stål. Vann faktiskt sina första 2 V75-starter och det är ruskigt starka papper! Vidöppet lopp annars, tar helt enkelt ställning på läge och ekipage här. -Nästan slantsingling i sista, Survival Kit tänkte jag först men så lät det lite defensivt på tränaren där samtidigt som Rikard med Havbergs Knight var klar över att det var laddning som gällde och då fick det avgöra. Fick ytterligare vatten på kvarnen av att bookie-oddset var hälften så högt på Havbergs. -Bella MJ i V75-5 var jag inne på att spika och det var ju intressant att Skägget i V75-snacket gjorde just det också. Stannar ändå vid utgång för mig till slut, det är flera intressanta där jag inte vill plocka bort helt. -Kör med ett lås på Perssons favoriter i kallblodsloppet. Distansen bör verka ganska skrällhämmande och det är väl ett lite ihåligt lopp det där. Nu bara 13 hästar också. Lycka till idag alla! Spoiler:
|
|
|
|
|