|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#47 |
|
Varför gick Adde ner på stretchen? Såg ju helsjukt ut när han går ner på den betydligt tyngre open stretchen när han inte ens kan haka på. Känns som han tappade 2a-platsen på den manövern..
|
|
|
|
|
|
|
#48 | |
|
Citat:
|
|
|
|
#49 |
|
Såklart vinner favoriten trots galopp när jag valde att helgardera bakom, blir svårt överleva hela vägen nu.
|
|
|
|
|
|
|
#50 |
|
Hmmm
Första 100m, gött man garderat Efter ca halva loppet fan vad korkat Den favoriten var jäkligt bra, och Connys form är grym |
|
|
|
|
|
|
#51 | |
|
Citat:
Ja vi har förstått att du inte köper andelar via oss. |
||
|
|
|
|
|
#52 |
|
Banned
|
Skönt med 2 spikar inne direkt, resten garderat får se hur det går.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
viking90 (+5) |
|
|
|
|
|
#53 |
|
Adrian har kommit igång fint nu.
|
|
|
|
|
|
|
#54 |
|
FAN! Såg ut som att vattnet segade ner det hela på upploppet, annars hade den kanske lyckats kontra till seger...
|
|
|
|
#55 |
|
Har Flemming de bästa åren bakom sig?
Släpade efter under hela loppet och hade kunnat vinna om han höll sig närmare framförvarande tidigare.Fattades nog bara nån meter till slut... |
|
|
|
|
|
|
#56 |
|
Han har haft det i ett par år nu tycker jag det känns som.
|
|
|
|
|
#57 |
|
Flemming har väl släpat efter i hela sin karriär?
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
sigh (+5) |
|
|
|
|
|
|
#58 |
|
Det var ju en jävla knall också. Där rök åttan.
|
|
|
|
|
|
|
#59 |
|
Denna hade jag inte en tanke på ...Ändå snyggt av Westholm att ge killen chansen
|
|
|
|
|
|
|
|