|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#16 | |
|
Citat:
Är hopplöst usel på Datorer, använder min Ipad till det mesta. Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Wolfman (+20) |
||
|
|
|
|
|
#17 |
|
Everton verka vara nästa holländare att klättra i klasserna på V75.
En riktig häst som Peter säkert vinner några V75 lopp med i år. |
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
Jätteskriket (8 Zeno Lans) i sista finns fortfarande hos bet365 till 9,50. Vilket borde vara ett överodds med tanke på värmningen och dom optimistiska tongångarna och offensiva strategin, till skillnad från dom tidiga rapporterna om lopp i kroppen och defensivt upplägg.
Unibet 4,75 just nu och fortsätter liven att skrika om den så står den nog vid start under 4 hos Unibet och strax över 3 hos ATG? Senast redigerad av TravPeter den 2019-02-14 klockan 20:25. |
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
Hur kunde jag missa den? Heter ju nästan som jag...
|
|
|
|
|
|
|
#20 | |
|
Citat:
Lugauers i första, Everton nyss samt Zeo Lans i sista är anledningen till att jag ser loppen ikväll
|
||
|
|
|
|
|
#21 | |
|
Citat:
Visst blir det lite lotto med häst som inte startat på länge och inte tävlat i Sverige. Men om den bombar runt idag i överlägsen stil så blir den ju ändå ospelbar nästa start så jag chansar. Dessutom så gillar jag att den gjort 17 starter och varit bland dom 3 10 gånger. Att jämföra med Global Writers 7 starter. Men det har ju hänt att man haft helt fel förut så är beredd på att det kan bli flopp, men till 9,5ggr så känns det spelbart.
Senast redigerad av TravPeter den 2019-02-14 klockan 20:34. |
||
|
|
|
|
|
#22 | |
|
Citat:
|
|
|
|
#23 | |
|
Citat:
Ska bara få in 5,6,11 eller 13 i nästa först. Sen Jobbar vi in Laura Myllymaas nyförvärv
|
||
|
|
|
|
|
#25 |
|
Ser gärna också den avslutningen då DD och vinnarspel sitter för min del isf. Så addera 2 tummar från min sida.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Basse (+3) |
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
Jag hänger på tåget på 8 i DD2.
5-10/8 |
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
Jag la en tidig tvilling som egentligen skulle ha varit mitt enda spel idag, så det drar ju ner chanserna för 8:an. Å andra sidan finns det utrymme för den att vinna och mitt spel att gå fel ändå
![]() TVILLING Inlämnat: 2019-02-14, 16:38 Åby Lopp 9 Torsdag 2019-02-14 Start: 21:15 Kostnad: 150,00 kr Vadet gäller startnummer Hästar 6, 8 Utgångshästar 12 Big Farmer 2 x 75,00 kr = 150,00 kr. Totalt: 150,00 kr. Rättningskod: MFR KHR NZB |
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
VILKEN IDIOOOOOOOOOT!!!
Hur i helvete kan man välja att sitta kvar i 3:de inner när han har lucka hela tiden och möjlighet att sätta sig i andra ytter bakom 6 som går i dödens, SIKKEN IDIOTJÄVEL!!!!!!!! Han vinner loppet om han sätter sig sig i andra ytter H-UNGE!!!!!!!! |
|
|
|
|
|
|
|