|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#31 |
|
Smärtstillande...
TVILLING Inlämnat: 2019-02-14, 20:45 Åby Lopp 8 Torsdag 2019-02-14 Start: 20:56 Kostnad: 30,00 kr Vadet gäller startnummer Hästar 10, 11 1 x 30,00 kr = 30,00 kr. Totalt: 30,00 kr. Rättningskod: HJS DHQ NNK |
|
|
|
|
|
|
#32 | |
|
Citat:
Själv fick jag 38 ggr hos Bet365 på en rak dubbel 10-8 (19ggr på ATG). Men har även ett lillspel på Berghs så alla äggen ligger inte i samma korg. Men däremot om någon av Untersteiners vinner blir det inga pengar in för mig.
Trav är trav! Senast redigerad av legolasse den 2019-02-14 klockan 21:14. |
||
|
|
|
|
|
#33 |
|
Håller med om Hives kördes bort från en seger idag
|
|
|
|
|
|
|
#34 |
|
Grattis Viking!
Nu får du en Jackpot att jobba med på Fredagsmyset! Alltid lite roligare med Jackpot
|
|
|
|
|
|
|
#35 |
|
Ja en rejäl flopp känns iaf bättre än målfotoslagen.
|
|
|
|
|
|
|
#36 |
|
Hehe. Först skriker Matteus ut 8 Zeno Lans. Sen plockar nickedockorna på liven upp den. Fantastisk! Ingen har sett den i lopp. Sprinter. Den har värmt och kört en truddelutt. Thats all folks! Alla hoppar ner i säcken. Travtjänsten spikar den!
Folk är inte kloka. Var finns professionalismen? Det är som när Jennifer T säger att någon såg lysande ut i bakvarv med lärling i 42 tempo. Skäms. |
|
|
|
|
|
|
#37 | |
|
Citat:
Det var ju inte tal om någon klaring, såna brukar stå i 1,2 och kan trots det lyckas förlora. För egen del så spelar jag mer än gärna dagens italienare till 9,50ggr(dock ej till 4,04 som oddset blev hos ATG) osynad(+lite italienskt lopparkiv) med värmningen och infon från kusken. Har ju hänt förut att italienska hästar går ut och är i helt fel klass/har fel odds när dom debuterar i Sverige, ett exempel är när Thriller N.P debuterade i Sverige. Och vann på övertygande vis till 5,28. Har för mig att den fanns till cirka 15ggr på fasta oddsen. Vet inte vart jag vill komma med det här, kanske att det finns ett värde i att chansa på en osynad italienare till 9,50 som värmer toppen och ska köras offensivt. Senast redigerad av TravPeter den 2019-02-14 klockan 21:54. |
||
|
|
|
|
|
|