Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2019-02-18, 08:55   #1
 
Reg.datum: jul 2018
Ort: Halland
Inlägg: 6 459
Sharp$: 17419
Standard

V64 Halmstad 18/2


Sent skift på jobbet då blir lite fokus på kvällsstreckspelen på den lediga tiden på f.m.

Halmstad
Längd: 1000 m
Bredd: 23,0 m (2140 m), 23,0 m (1640 m)
Upplopp: 203 m
Open stretch: Nej
Vinklad startbilsvinge: Nej

Ja, Halmstads Travbana nämns ofta som en av de allra bäst välskötta när det kommer till banunderlaget.

Avd1 2140m Volt
7 hästar på främre volten och 8 hästar startar på 20m tillägg.
På första volten går jag på nr 1 All in a Dream och 2 Floalts Cesna, de två har bäst tider på första volten nr 1 har bra läge för spets och nr 2 har den bästa kusken. De två från springspåret har två väldigt orutinerade kuskar så jag tror inte dom sätter starten perfekt för att störa spetskörningen.
På 20m tillägg finns det en del hästar som är starka nog att plocka in de 20m.
9 Racing Ribb har varit ute mot tuffare motstånd och har låga tider i sig.
8 Hot Point med Untersteiner Senior för man verkligen inte missa på Halmstad.
10-11-13 åker med på mitt reducerade också.


Avd2 2640m Auto
Lärlingar med ganska så orutinerade hästar som tjänat max 100k.
3 Alfas Kennedy är väl den som startar mest lovande med 2-0-2 på 5 starter och nu med formkusken Bernardo Grasso. 4 Romero kommer ifrån Conrad Lugauers Stall som visat fin form hela året i princip, dock är det som många andra av Conrads hästar (??) lite ojämn och galopperar emellanåt.
Jag försöker nu helgardera detta lopp, lite fel taktik egentligen då strecken verkar vara spridda över många hästar så ska man väl försöka hitta en spik i detta loppet. Men de får man nog invänta sista info osv för att hitta...

Avd3 1640m Auto
1 Blue Mustasche ser ut att ha en bra uppgift framför sig, snabb ut och med en kusk Christian Fiore som tar mer och mer för sig. Jag kan tänka mig att många experter skriker ut denna som spik så risken är väl att den stiger avsevärt i procent. Då får man nog ta sig en funderare den har trots allt bara vunnit 50% av de gånger den körts i spets. 8 Nacrous gör en spännade debut hos Untersteiner Junior, galopp i tre senaste starterna och vilat i närmare 4 månader inför detta så kanske det krävs ett lopp i kroppen men sköter den sig så står den sig bra inne i klassen. Spår åtta bakom bilen på 1640 är ju inte heller nåt positivt.. 6 Bonduran D´Inverne avslutade bra senast efter 4 månaders vila och hann nästan fram till vinst mot tuffare motstånd. Pass upp! 12 Staro Kipling är härdad mot tuffare hästar än det här.

Avd4 1640m Auto
3 Okaloosa Bell blir väldigt stor favorit vad det verkar och visst har den visat fin form höll undan för riktigt bra hästar senast så som Southwind Feiji, Ile Saint Louis, Jejje Palemo osv. Men hur gör dom med 2 Alicia Bore det är ju garanti spets om dom vill, släpper dom då till favoriten? Lyssna in snacket från Untersteiner Sr. hur han vill göra med 2:an innan ni väljer att spika 3:an? 1 Pearl Face snackade dom om riktigt fin form på senast räckte in riktigt till mot tuffare motstånd då och fick nöja sig med en 4:e plats, dock är spår 1 inte nåt bra då den inte startar så snabbt men kanske kan få ett fint lopp och lucka sent.

Avd 5 2140m Volt
3 Bankrobber blir storfavorit och i senaste starten blev den 3:e bakom vinnaren Tony Afrika som vann på V75 i helgen...Johan U lär väl hitta till spets tidigt och därifrån har den bra statistik. 7 Marys Overandout har varit bra de senaste månaderna och blev tyvärr störd till galopp på V75 senast.

Avd6 1640m Auto
5 Adiago Trot vill jag ha revansch på, jag tror den vinner felfri.
3 Dynamite Light är startsnabb och varit ute mot Exclamation Mark näst senast. 4 Global Takeover har visat fin form senast 2 starterna också, även den startsnabb. 2 Secret Misssion skräll vann på V75 22/12 och varit ute mot tuffa hästar gång på gång.

Lycka till!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Dahle (+6), Heppson (+5), hoola (+5), Stekel (+10)
viking90 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-02-18, 18:31   #2
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

Glömde kryssa i V6, det är ett bra tecken!
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-02-18, 19:41   #3
 
Reg.datum: mar 2012
Ort: stockholm
Inlägg: 15 403
Sharp$: 30288
Standard

Såg för favoritbetonat ut idag. Och ingen Jackpot.

Nöjer mig med en hundring på favorikomben på DD.

DD

3-5

1 komb a 100kr


Känns som en lagom investering i kväll :-)
Basse är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td