|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#16 |
|
Hemma sjuk och det enda jag orkar är att ligga i sängen med datorn i knät så tur i oturen så är det gott om tid att plugga till kvällens omgång!
Har nu gått igenom alla intervjuer och det mest givande jag hittar är detta: Spoiler:
oinkk (+5), Torstens (+5), AmaerildeRimfrost (+2), Stinsen (+2), NAFETS (+5), Cikoran (+5), Wolfman (+5) Senast redigerad av Stekel den 2019-02-20 klockan 11:28. |
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
Någon som vet/förstår varför 10 Orbital Ås V86-3 blev diskad vid segern senast?? Jag ser inget på filmen som kan vara i närheten iallafall...
|
|
|
|
#18 | |
|
Citat:
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Stekel (+5) |
||
|
|
|
|
|
#19 |
|
Har vevat lite tyskt lopparkiv nu och angående Harley As (3%) och Skyfall (11%) skulle jag säga att den förstnämnde har den bättre chansen av de två! Harley har bra spår och är riktigt startsnabb, medan Skyfall är sämre än medel ut och det luktar vingel. Häst mot häst är det nog ingen tvekan om att Skyfall är bättre men han kommer ju få så mycket tyngre lopp.
|
|
|
|
#20 |
|
Krya sig Stekel och på tal om annat att fundera på. Hur många rader skulle du vilja nå för att det skulle vara klockrent och skulle man inte kunna utöka antalet andelar? De som vill vara med på flera andelar är ju då fria att spela för större summor om de vill ?
|
|
|
|
|
|
|
#21 | |
|
Citat:
Men det är klart, man måste ju faktiskt inte spela för allt som lagts in heller. Säljer man andelar för 5000kr och lirar för 3000kr så går ju överskottet tillbaka till andelsköparna. Ska fundera på saken, till nästa omgång kanske vi drar upp antalet andelar på de som brukar bli fulltecknade!
|
|
|
|
#22 |
|
Reg.datum: nov 2017
Sharp$: 242AmaerildeRimfrost Expertre Stats: 70 - 95 - 9 ROI: 101.99% Vinstprocent: 42.42% |
Spelar man att utdelningen ska bli över 100 000 kronor (ej jackpott dock) idag på ATG så får man 1.857 i odds och det motsvarar 53.85%. Nu hittar jag ingen större och mer omfattande statistik på vad medianutdelningen ligger på eller vad medel hamnar på ifall man bortser från de extrema omgångarna.
Känns som bra spel att lägga oavsett detta. Speciellt så som loppen ser ut idag. Det finns inte tillräckligt med stora favoriter som bara vinner - och det finns ej heller så många 15%-are och bättre som inte kan falla till förmån för de där dunderskrällarna. |
|
|
|
|
|
#23 |
|
- Hon är inte i toppform än och behöver ett eller två lopp till. Vi siktar mot sommaren och formen ska sitta där när vi kan plocka av skorna. Hon hade ett långt uppehåll, men var inte skadad eller sjuk under tiden. Jag kommer att testa från start och även om det är svårt att nå ledningen från spår långt ut tänker jag göra ett försök. Jag tror att hon är en bättre chans än Kees Bokma, men formen är som sagt inte på topp. Skor runt om, vanlig vagn och öppet huvudlag - inga ändringar, säger Rick Ebbinge….jaha, är det dagens första stora avslag?, undrar hur det går för den
...
|
|
|
|
|
|
|
#24 |
Othala
Dunkel form och tidsmässigt lite efter, men intrycket vid V75:segrarna var minst sagt positivt, - lämnade övriga efter sig på upploppet. Täten gasar och sedan kommer Ohala....?
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Basse (+5) |
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
Queen of Sand 5,50 på svs, det ska köras i ledning och kusken brukar inte tacka nej till att göra det. Lär bli lite drag på DH, tror dock att Q har betydligt större chanser i spets än vad DH har bakifrån, sen vet man ju inte med holländskan förstås och lite frågan om vad som erbjuds för underlag då...vi får si...
|
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
Star Fighter är ju rejält nedstruken nu(till ett femte), Emilia Leo lär sitta i front direkt och 4,65 på Unibet(4,50 hos svs o bet365) känns taget.
|
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
Nån som vet vad skor på holländskan i avd 1 om hon är sämre lr om de kvittar
|
|
|
|
|
|
|
#28 | |
|
Citat:
Jag tror man försöker göra en repris på förra årets matchning. Gina vann klass 2 försöket på Åby islutet av april sedan finalen på Solvalla i maj. Om jag fär gissa matchningen för Gina: 6 April är det V75 på Jägersro. stoloppet med 125K i förstapris kommer passa perfekt. Nästa uppgift blir V75 Åby 27/4 = motsvarande omgång man vann klass 2 i fjol. Nu blir det bronsdivisionen som är stängd vid 900k intjänat. Om man vinner idag+stoloppet på Jägersro går man ur klassen i Bronsdivisionen! Men ett lopp i kroppen idag , ta ett andra -tredjepris sedan gå för vinst i Stoloppet på Jägers så hamnar man perfekt inne ( straxt under 900k) i bronsdinisionen Åby 27/4 ![]() Så om man vinner idag har man inte ”råd” att vinna stoloppet ! Kanske något överkurs att gå så långt i gissningarna på matchning, men det känns ganska logiskt att man ska försöka upprepa försök/final dubbeln från ifjol. Rimligtvis borde dagens lopp vara mindre viktigt att vinna men ”bara” 70 K i förstapris, men 70 K kan sabba framtida matchning ;-) Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
mikaels (+5) |
||
|
|
|
|
|
#29 |
|
|
|
|