|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#31 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
Väldigt nämnvärt kan vara angående avd 2. Endast 2 hästar i fältet har senaste 5 starterna (orkade inte kolla längre bak) varit ute över 3140 1 eller fler gånger. 6 samt 13, dessa 2 är streckade på 0 resp 2%. Lite onödig fakta som kan vara värt att ha i åtanken vid letande av skräll.
|
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
Men skulle det vara en exteriör bedömning av hästarna i loppet är Ingbest vinnaren,, Sååå jäkla snygg häst.. Helt perfekt..
|
|
|
|
|
|
|
#34 | ||
|
Citat:
Citat:
|
|
|
|
#35 | |
|
Citat:
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Bowery (+2) |
||
|
|
|
|
|
#36 |
|
De vet ju om väderomslaget i förväg och det ska vara plusgrader redan från morgontimmarna. Så förhoppningsvis kan de prestera en hygglig bana. Men lite lurig lär den bli och inte passa alla hästar.
|
|
|
|
#37 |
|
Har nu grävt vidare i avd 2. Detta är mycket intressant information enligt mig då i vart fall jag tycker styrkan är A och O över 3000m.
Tog mig tid att kolla igenom alla hästar i fältet genom hela deras karriär för att se hur många som gått över 3000m eller längre. Detta blev resultatet Nr 3 - 1 start Nr 7 - mycket över 3000 i Finland sommaren 2017 Nr 6 - 1 start Nr 8 - 1 start Nr 10 - 1 start Nr 12 - några starter Nr 13 - loppet mest utpräglade stayer med ett gäng starter över 3000 Nr 14 - skulle startat men blev struken för feber, alltså 0 starter. Summan av det hela är att hela 8 hästar i fältet aldrig i deras liv har startat över aktuell distans, 4 hästar har startat 1 gång över aktuell och 3 hästar är lite mer vana än andra över lång. Jag kommer endast spela reducerat i helgen men med denna fakta jag jagat fram så kommer jag heltäcka avd 2 och ev lägga utgång / A häst på nån av de utpräglade stayer hästarna. Senast redigerad av Bowery den 2019-02-22 klockan 08:05. |
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#39 |
|
Till Aftonbladet sa Pihlström igår torsdag att banan är så fin att det skulle gå att köra barfota fram om man ville. Han räknar med bra bana i morgon.
hammering (+5) |
|
|
|
|
|
|
#40 |
|
Zorro Swing i sista? Häst jag håller kärt. Lutar åt spik på bolags systemet
Den ska inte nochaleras i vilket fall. Vad tror ni? |
|
|
|
|
|
|
#41 |
|
Jag garderar loppet och tar med den. Favoriten har bra chans, men är ju väldigt mycket streckad och det vore fint med en skräll i sista.
Ceezy (+5) |
|
|
|
|
|
|
#42 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#43 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#44 |
|
O där strök Adrian sina hästar. Global Trust ensam på springspår, brakar han säkert till ledningen nu månntro?
|
|
|
|
|
|
|
|