|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#16 |
|
En favorit i tredje, med kusk som kör sitt första lopp för i år, med tre starter 2018 oplacerad mot vanliga kuskar och toppkuskar med ett kallblod...ok...
|
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
happ. där kostade det nog kanske minst 40k .
fyfan jag spyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyr |
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
hoppas 2 förlorar. så blir det bara ett par tusen i förlust
|
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
Banned
|
Fick in LD med liten peng
Nya tag ikväll |
|
|
|
|
|
#21 |
|
Snacka om informationssport travet har blivit ungefär som smusslandet med barfotan förr om åren o nu Jänkarvagnen som Djuse åker åttor runt packet o bara hånler!
Tack för infon! not! |
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
Info om 10 Secret of Joy nämnde Widman på ATG live ett antal ggr.
Bl. a. sa han "bästa infon på 10 i avd 4" |
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
Bra start på dagen nästan en månadslön
![]() Inlämnat: 2019-02-19, 11:01 Östersund Tisdag 2019-02-19 Start: 12:20 Kostnad: 168,00 kr Vadet gäller startnummer Avd 1: 3, 4 (10, 7) 2: 2, 3, 4, 8, 11, 13 (1, 9) 3: 2 El Viktor (3, 9) 4: 2, 3, 4, 5, 7, 9, 10 (8, 1) 2x6x1x7 = 84 rader. 84 x 1 x 2,00 kr = 168,00 kr. Totalt: 168,00 kr. Rättningskod: CFW MQM KRX Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Basse (+4) |
|
|
|
|
|
|
#24 | |
|
Citat:
Grattis
|
|
|
|
#26 | |
|
Citat:
Som nu är det ju löjligt att Djuse kan åka runt i två lopp o bara pissa på motståndet utan att man har en aning varför o ja hörde intervjun på banan att han skulle köra i sista med rycktussar+jänkarvagn efter han vann i andra. På Solvalla för ett par veckor sedan så gick jag in på vallas hemsida o fick infon där på två kusar med Jänkarvagn o dessa överpresterade båda två innan V86 började o det var jag med på pga infon på hemsidan. Nej detta börjar bli ohållbart antingen förbjud eller informera. |
||
|
|
|
|
|
#27 | |
|
Citat:
Själv var jag helt fel på utgångar, ingen av de levererade. Men tur man har vikingen, han gjorde det och man vann lite pengar där istället Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Melander (+5) |
||
|
|
|
|
|
|