|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#16 | |
|
Citat:
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Bowery (+5) |
||
|
|
|
|
|
#17 | |
|
Citat:
ja bowerys Motspel kanske kan ge lite grand iaf. 4x5 hästar kvar på den lappen. Lycka till Bowery och Trance_Error Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Bowery (+5) |
||
|
|
|
|
|
#18 |
|
Jag vet att 5an stod högt hos bookies.. Men den hade gjort en del fina insatser tycker jag, plus chansen för spets var helt ok på förhand. Därav dubbla jag med den
ab5 (+5) |
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
7an hade förövrigt gett en 10 lägre i utdelning så man får nog allt säga att 7 var favorit och 5 andrahandaren
|
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
Wooops! Max träff för mig där.. lever fortsatt inför sista på 2 system med nästan 500 i värde.
Varnade för den där i trådstarten , varit ute i dyng fina lopp sista tiden och hade överkapacitet för klassen, trodde dock mer på 1 tack vare spåret |
|
|
|
|
|
|
#21 | |
|
Citat:
![]() Hade det skrällt i någon annan avdelning hade det väl rättat till sig enligt streckprocenten då de flesta flerbongar spruckit. |
||
|
|
|
|
|
#22 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#23 |
|
snyggt Bowery!
![]() i tredje vann det bästa värdet! 8 var andrahandare hos Ladbrokes och var bara 8% ![]() Lycka till i sista Kompis! Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Bowery (+5) |
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
Sämsta vinnaren är 7 då stannar det på 3 siffrigt, de övriga 4 streck jag har ger 4 siffrigt
|
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
10 är Max träff med nästan 4 loppor
|
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
är väl 8 emot i sista.
2900kr om den vinner - är tredjehandare till runt 4,20 hos samtliga bolag. annars har du med de som har chans i sista. vi får jobba på 10 åt Bowery nu - 3742 på den är bra - 7,5-8,00 hos bolagen och fjärdehandare. Låter som bra betalt på en rimlig skräll ![]() Lycka till Bowery, jag missar sista loppet då jag går på Lunch nu. får gratta efteråt om det gått bra
Bowery (+10) |
|
|
|
|
|
|
#29 | |
|
Citat:
|