|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#31 |
|
YEEEES!! tråkig vinnare för dig basse , men grattis i alla fall):
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Basse (+4) |
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
grattis Bowery
![]() Fick in den med, med det är aldrig kul att få in lägsta möjliga utdelning när man har massor av streck. Vi vann i alla fall lite ny ammunition till kvällens Jackpot
Bowery (+4) |
|
|
|
|
|
|
#33 | |
|
Citat:
Vi laddar formen för den större såsen känns det som! En tidsfråga.. snart sitter en hög 6 eller 7 siffrig lycka till ikväll
Basse (+4) |
||
|
|
|
|
|
#34 |
|
Helt sjukt, de strök 3 av mina straxt före start.
Det rensade därför nästan ingenting. Extra surt att jag tydligen fick in tvåan i mål som reserv och hade fått 1/3 av potten på den
|
|
|
|
|
|
|
#35 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#36 |
|
Jag såg det med :// och värdet med vinnaren som var nu sjönk från dryga 14 till 1100.. värdelöst
|
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
Testar Odense V4
Jänkarbike på spiken V4 Inlämnat: 2019-03-01, 16:42 Odense - DK Fredag 2019-03-01 Start: 16:43 Kostnad: 288,00 kr Vadet gäller startnummer Avd 1: 3, 4, 5 (1, 2) 2: 1, 2, 4, 5, 7, 8 (6, 9) 3: 6 Victor Rush (1, 7) 4: 2, 3, 4, 5, 7, 8, 9, 11 (10, 1) 3x6x1x8 = 144 rader. 144 x 1 x 2,00 kr = 288,00 kr. Totalt: 288,00 kr. Rättningskod: JDW VHB CGR |
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
Kanonstart med Tigerhill Diamant som jag följt länge!
Hoppas chansspiken levererar med Bike i tredje. Sitter spiken har systemet potential till bra utdelning nu |
|
|
|
|
|
|
#39 |
|
YEEES!!! Spiken leverade med bike!!
|
|
|
|
|
|
|
#40 |
|
Orkar inte med sämsta möjliga utdelning igen, som på Sydafrikas galopp där man hade
9/10 hästar i sista. 8 hästar i sista på Odense och ett värde på en lax inför sista. Galopp på storfavoriten nu tack!
|
|
|
|
|
|
|
#41 | |
|
Citat:
Basse (+10) |
||
|
|
|
|
|
#42 |
|
2an i mål i andra avdelningen var 4% och med på lappen. Nu var favoriten överlägsen men jäklar vilket värde det hade varit om favoriten haft en dålig dag i avd 2.
In med 3,4,5,8,9 eller 11nu
|
|
|
|
|
|
|
#43 |
|
Jävlar vad jag jobbade på den knackigt travande 8!
Basse (+8) |
|
|
|
|
|
|
#44 |
|
Vart inte favoriten i alla fall, näst lägsta utdelningen .
Surt när min bästa 8 var tvåa. Hade blivit nästan 17 lax med den. Hade det vart frankrike hade man kunnat hoppas på diskning nu
|
|
|
|
|
|
|
|