|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#16 |
|
V75
Inlämnat: 2019-03-29, 21:22 Solvalla Lördag 2019-03-30 Start: 16:20 Kostnad: 50,00 kr Vadet gäller startnummer Avd 1: 8 Double Exposure (2, 9) 2: 5 Quite a Quality (2, 7) 3: 1, 2, 5, 6, 11 (4, 10) 4: 6 La Camilla Pellini (3, 2) 5: 3, 4, 6, 9 (2, 11) 6: 1, 2, 5, 6, 11 (3, 4) 7: 1 Velvet Gio (3, 9) 1x1x5x1x4x5x1 = 100 rader. 100 x 1 x 0,50 kr = 50,00 kr. Totalt: 50,00 kr. Rättningskod: MKT XTN PFP |
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
Tror inte Weekendfun går till spets utan den kommer till slut och slår av alla.
Spik för mig. Mitt roliga drag i morgon är Sete; vilat och gick bra första gången, har slagit kusar av samma dignitet förut. En rakethäst för mig (men har ändå garderat på strecken ska jag säga). Perfekt läge för den är startsnabb och Westholms stall är inte direkt i dålig form.... |
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
Bästa spiken V75-1 nr8 Double Exposure, visat så många ggr att den är överlägsen i stoeliten, trots dåligt spår och inte startat på ett tag så tror jag Örjan krossar de. 65% känns helt ok.
Chansspik V75-6 nr.3 Elian Web startsnabb och bra spår, Jorma sör tills han kommit till ledning och därifrån blir han inte lätt o plocka ner för de andra |
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
Mellby Club måste va årets skrikhäst jösses.
|
|
|
|
#20 |
|
Adigo Trot kan spetsa? Borde inte den bli svår att tugga ner? 5 %?
Tycker att Perfect D borde vinna men 3 eller 6 kommer väl spetsa. 3 släpper kanske till Perfect D över medeldistans, men jag tror inte 6 kommer släppa nu när den nästan vann över 2640. Sen har den rekord på 12,3am. |
|
|
|
|
|
|
#21 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#22 |
|
"100-lappen"
1: 2, 7, 8, 10 2: 5 Quite A Quality 3: 4, 9 4. 1, 14 5: 2, 4, 10 6: 3, 6, 9, 11 7: 4 Weekendfun Kör en raket också: Shadow Gar - Robloxia - Sete alla komb. Lycka till! |
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
6 La Camilla Pellini har ju slagit hästar som Flight Dynamics Crash Axe mm. Vinner i comebacken från sämsta läget och bara rundar hela fältet. Bästa spåret och tilläggshästarna står lite hårt inne på degen. Tycker väl att dem borde tjänat runt 800-900 tusen från tillägg för att kunna ta 20 meter. Är väl endast Havingfunwithme och Odessa Celeber i sådana fall. Mest intressanta skrällar från framspår är 5 Worth a lot och 7 Velegance. Tror mycket på Pellini iallafall.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
mackpeter (+6) |
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
D.E i första är ju bästa hästen och slår dem andra från dödens om så måste. Litar inte riktigt (tyvärr) på travsporten och uttalanden från kuskar och tränare sen kan hästen vara sjuk och dylikt. Mitt andra val i loppet är faktiskt 4 Unrestricted. Kommer den till spets och Örjan väljer att inte vinna av nån hemlig anledning så kan den nog vinna. Funderar på att låsa på dessa två men jag vet att Örjan kan vinna från dödens. Troligen kommer 2 göra allt den kan för att svara ut Unrestricted och gör den den det så vinner Örjan.
Hur gör ni? Kommer ni spika Örjan? PS. (Den mest ärliga inom travsporten tycker jag Peter U är.) |
|
|
|
|
|
|
#25 | |
|
Citat:
Jag spikar Camilla och Double Exposure. Senast redigerad av mackpeter den 2019-03-30 klockan 10:09. |
||
|
|
|
|
|
#26 |
|
Super Moderator
|
Som vi sa i Travsnack, så kommer vi gardera DE i första. La Camilla känns vettig i dag. Både Ulf och Reijo tror på en hyfsad chans där.
Quite a Quality är en fin häst. Samtidigt som PU gav Randemar 4 getingar i går. Så ett lås kanske kan funka där (här vurmar vi också för Maple Hills Eto'o). Milligans School blir väl klar andrahandare när spelet börjar. Men den hästen tjänade 3,3 miljoner förra året. 3,3 miljoner! Det säger väl en del om kapaciteten. Spik. I sista känns nog Hawk Cliff ngt understreckad. Typisk chansspik.
|
|
|
#27 |
|
Jag vidhåller Double Exposure som spik och har för närvarande även La Camilla Pellini och Harran Boko som singelstreck. Den förstnämnda behöver inga närmare kommentarer. Camilla har fördel gentemot Thanasi Bob i spetskörningen och Harran är förvisso favorit, men de flesta garderar upp honom och jag försöker vinna fördel mot kollektivet.
|
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
Ingen som spikar Vlad? Halvdåligt lopp senast men det var Edvin Czeka upp nu Adielsson till okej %.
|
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
Att Vlad gick dåligt senast är ju inte så konstigt med tanke på att den hade final i sikte och Edvin körde dessutom med dojor på. Gör Harran bort sig så är loppet vidöppet med tanke på spår 6 för Vlad och Jepsons ska tydligen gå med skor och har bakspår. Örjan eller Djuse kanske .... Sete kan vara dunderskrällen. Annars höjer sig såklart 2,6,9 i detta lopp.
|
|
|
|
|
|
|
#30 | |
|
Super Moderator
|
Citat: