Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2019-03-29, 22:10   #46

evetons avatar

Reg.datum: jul 2014
Sharp$: 4509
Standard

På något outgrundligt sätt är det bestämt att jag inte ska vinna pengar... Vet inte vad jag gör fel, bara att det inte går vägen. Oavsett om det är ett eget spel eller att jag köper in mig på en andel så går det alltid stolpe ut. Helvetesjävlaskitfan!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
shjuve9le (+50), Dahle (+10)
eveton är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-03-29, 22:45   #47

AmaerildeRimfrosts avatar

Reg.datum: nov 2017
Sharp$: 242

AmaerildeRimfrost Expertre
Stats: 70 - 95 - 9
ROI: 101.99%
Vinstprocent: 42.42%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Basse Visa inlägg
Det behöver inte vara galopp för att diska- passgång skall diskas också.
Absolut men nu var det ju inte passgång alls vad jag uppfattade det Försökte kolla på det men såg mest orytmiskt ut vid två korta tillfällen
AmaerildeRimfrost är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-03-29, 23:08   #48

Reg.datum: aug 2015
Sharp$: 2456
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Basse Visa inlägg
Crap, jag missade helt infon om Jänkarvagn. Var ju kluven om den skulle med redan inna. Visste man om Jänkarvagnen hade man högst troligt streckat 5 i sista och bantat något lyxstreck någon annanstans ( avd 2 typ)
Ja det hade ju varit bra med infon innan man spelar men det är ju en lång och gammal diskussion.
Jag tror inte du missade den infon eftersom det inte verkar varit så känd info förrns strax innan dd-1.

Letade på travronden live då dom brukar snappa upp den typen av info om den nämns i liven men dom nämner endast barfota fram på 5an i sista .

En lång och uttjatad diskussion som inte verkar leda till nån förbättring när det gäller information om utrustning.

Är väl medveten om att inte alla hästar blir bättre med jänkarvagn eller ens funkar i vagnen men jag vet att hästar som normalt med maximal löpning kan vara med på linjen kan ibland med jänkarvagn gå fram i dödens med varvet kvar och jogga undan med sträckta linor. Infon måste finns sen är det upp till spelarna att tolka den.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Basse (+5)
TravPeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td