|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#46 |
|
På något outgrundligt sätt är det bestämt att jag inte ska vinna pengar... Vet inte vad jag gör fel, bara att det inte går vägen. Oavsett om det är ett eget spel eller att jag köper in mig på en andel så går det alltid stolpe ut. Helvetesjävlaskitfan!
|
|
|
|
|
|
|
#47 |
|
Reg.datum: nov 2017
Sharp$: 242AmaerildeRimfrost Expertre Stats: 70 - 95 - 9 ROI: 101.99% Vinstprocent: 42.42% |
|
|
|
|
|
|
#48 | |
|
Citat:
Jag tror inte du missade den infon eftersom det inte verkar varit så känd info förrns strax innan dd-1. Letade på travronden live då dom brukar snappa upp den typen av info om den nämns i liven men dom nämner endast barfota fram på 5an i sista . En lång och uttjatad diskussion som inte verkar leda till nån förbättring när det gäller information om utrustning. Är väl medveten om att inte alla hästar blir bättre med jänkarvagn eller ens funkar i vagnen men jag vet att hästar som normalt med maximal löpning kan vara med på linjen kan ibland med jänkarvagn gå fram i dödens med varvet kvar och jogga undan med sträckta linor. Infon måste finns sen är det upp till spelarna att tolka den. Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Basse (+5) |
||
|
|
|
|
|
|