|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#16 |
|
Du har rätt Gotland! Jag är med på Antonio Trot. Det har inte funnits några långlopp på länge och detta är väl för kort också, men han har tränat på bra och nu blir det bike ( för andra ggn) som senast som Jorma inte utnyttjade, utan han lade sig sist och gav inte hästen chansen . Timo hade hoppat framför Tv:n och skrikigt kör, men det hörde han inte. Jag tror att det blir lite offensivare upplägg nu med en kusk som hanterar bike och vi behöver poängen inför Harpers som vi missade förra året pga skada. Jag tycker att det finns spelvärde att ta med honom på systemet eftersom 2-3% är väldigt missvisande.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
SO (+5), sigh (+5), AmaerildeRimfrost (+7), Torstens (+5), asgaya3141 (+6), Frasse77 (+10) |
|
|
|
|
|
|
#17 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#18 |
|
Sist 2 Pireus startade här i Sverige på V75 blev han trea från spår 8 slagen av självaste Lome Brage och Ingbest! Myrfaksen slog han då. Snabb ut och kan köra i spets eller släppa till nån bra? Oavsett så får han en bra resa och kan vara en tvilling eller ett trio spel. Kan kanske vinna oxå till 2-3%.
11 Smedheim Solan har slagit både Tangen Haap och Lome Brage. Svårt kallblodslopp där dem bästa har sämsta utgångslägen. Öppet! 9 Smedsbo Faksen kommer ju igenom bra om den ryggar 2 Pireus. Kanske kan vara dags för 7 Art nu? Va ju nära att fånga in Tangen Haap och stod 20m bakom då Senast redigerad av HuBBaBuBBa den 2019-04-13 klockan 01:01. |
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
Förra året vann 2 HotShotLuca på V75 från spår 6 på just Umåker. Slog då hästar som Selmer I.H, Hesiod, Weekend Fun, Hard Times
(den 20e April).Tror rätt mycket på 3 Heartbeat i 2a avd oxå. Annars ett rätt så öppet lopp. Lång distans och låg klass. Brukar ju hända saker i sådana lopp. Senast redigerad av HuBBaBuBBa den 2019-04-13 klockan 01:16. |
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
Äntligen umåker och publiken kommer garanterat slå jägersros omgång från förra veckan men inte värmen.Ser att man arbetar hur man skall få travfolket till banorna men jag tror det är kört.
Grymt nära7 rätt senas tåkte på målfoto som många med mig i avd1.
|
|
|
|
#22 |
|
Banned
|
Vad tror ni om Sjö Vin? Snabb ut, kort distans, lågt streckad.
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
Banned
|
I sista vill Mats bucht köra i spets. Har bra statistik på kort distans. 13 vinster av 14 från ledningen.
Sen om det räcker här är en annan fråga. Senast redigerad av trance_error den 2019-04-13 klockan 08:10. |
|
|
|
|
|
#24 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
Sjövinn - Antonio Trot - Roberto Diver raket i alla komber.
|
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
Oavsett om det räcker eller inte riskerar det ställa till det för favoriten, dessutom finns en gasglad finne med som säger att hästen gillar dödens...mmm...Känns som att det kan bli "dyrt" att jobba idag, nu när aktien på Corroded verkar stärkas...6,50 på svs finns kvar...
|
|
|
|
|
|
|
#27 |
Systemet
Man vill ju inte har 73 kr tillbaka idag...
1: 5, 6. Litar inte helt på Fredde och riksspel. Hard Times kan en hel del om det stämmer med tempot. Men hade föredragit Uffe O. på den. Finns andra bra motbud också. 2: 10 Maverick Dream spik. En chansning - går inte bra bakifrån och har väldigt många galopper. Kusk i form dock. 3: 5 Propulsion spik. 4: 6 Sjövinn 10 Myrfaksen. Sjövinn spelade jag senast och den gick bra. Myrfaksen verkar ha tappat en hel del fart men får chansen tack vare spurtförmåga. Lyxstreck. 5: 6, 8. Två bra hästar med högt spelvärde fick det bli här. Olle gör långresa och Antonio får man hoppas är bäst om det blir körning. 6: 3, 5, 6, 8, 9, 11. Roberto Diver med 42% seger och 9% intressant. Falcon W.F. sluggar in vid tempo? 7: 2, 3, 6, 8, 11. Hierro Boko tror jag vinner men hoppas Mellby Ess kan skrälla. Men har inte visat något än i år. Duglig annars. Lycka till! |
|
|
|
|
|
|
#28 | |
|
Banned
|
Citat:
|
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
Verkar som Sjö Vinn är alla "experters" drag idag. Skriket började på 2%, ska bli intressant o se var det slutar. Lyckades iaf spela vinnare när oddsen släpptes till 30 gånger.
Frågan är dock om det finns något spelvärde kvar när alla lämnat in.. |
|
|
|
|
|
|
|