|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#1 |
v64 Solvalla 9 april
V64
Inlämnat: 2019-04-09, 16:16 V6 - endast vinst vid 6 rätt Solvalla Tisdag 2019-04-09 Start: 19:30 Kostnad: 96,00 kr Vadet gäller startnummer Avd 1: 2, 6, 8, 9 (5, 1) 2: 2, 6, 7, 9 (12, 11) 3: 2 Upload (3, 4) 4: 2, 3, 4, 5, 6, 9 (1, 8) 5: 2 Vicario (6, 9) ![]() 6: 2 Visa As (1, 10) ![]() 4x4x1x6x1x1 = 96 rader. 96 x 1 x 1,00 kr = 96,00 kr. Totalt: 96,00 kr. Rättningskod:
|
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Måste bara varna i inledningen nr 4 Simb Murdoch. Bra för klassen. Även 1 Viper Lavec men jag vet inte hur snabb den är ut. Undrar om inte distansen är lite för kort för 9an? Kan bli nerspeedad om den försöker vinna från dödens.
Senast redigerad av HuBBaBuBBa den 2019-04-09 klockan 16:31. |
|
|
|
|
|
|
#3 | |
|
Citat:
I samma lopp så är det intressanta förändringar på 8 Livi Majesty, Barfota runt om för första gången samt jänkarvagn för första gången. Spår 8 är ju dock inte så kul. Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
HuBBaBuBBa (+5) Senast redigerad av TravPeter den 2019-04-09 klockan 16:53. |
||
|
|
|
|
|
#4 |
|
1 Mister Selfie och 4 Betting Rebel är van lite tuffare motstånd. Mr Selfie slog tex Åsens Boggie på v86 för några starter sen men galopperat bort mycket pengar dem senaste starterna. Betting Rebel har jag jagat nu ett tag.
|
|
|
|
|
|
|
#5 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#6 | |
|
Citat:
Plats på svenska spel lirat. En 100ing vinnare likaså. 44 svängar för högt... Annars blir det pizza ikväll och sedan fish and chips vid 21 tiden
|
|
|
|
#7 |
|
Vien Ici barfota bak och Sve Jänkarvagn skriver kusk Rickard.
Kanaske klar då om travar dvs...
|
|
|
|
#8 | |
|
Citat:
Bäst häst bäst kusk, startsnabb, bästa spåret. Ledningen är närmsta vägen. Är väl formen då, men kan vinna ändå utan att vara på topp. Rätt balans o vagn. Ser ut som en spik och ett vinnarspel. |
||
|
|
|
|
|
#9 | |
|
Citat:
|
|
|
|
#10 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
Du får 3.50 bara hamra på på bolagen dåå. Oddset strålande juuu
|
|
|
|
#12 |
|
Känsliga människor bör undvika att se sändningen ikväll...Master Blaster kommer ut och det är ett monster, helt enkelt...
|
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
Thorsten Tietz: "Hon ska ut på kort distans för första gången och det här är inget perfekt lopp åt henne. Jag vill inte köra mot ledningen utan vill ta en försiktig start och köra henne i ryggar ikväll. Sedan får vi se vad som händer, men jag ser kvällens lopp som ett lärolopp för henne. Hon är bra nog att vinna om det skulle bli lucka eller lösa sig. Det blir inga ändringar, säger Thorsten Tietz. "
Detta är alltså orden om hästen som är andrahandare just nu på 28% Avena Jet i avd 3, även ett sto som bara möter äldre valacker. Grovt överstreckad i min bok. |
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
|
|
|
|