Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2019-04-20, 11:20   #181

Reg.datum: sep 2013
Sharp$: 21445
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av olle Visa inlägg
Ja måste vara drömmen för er som spelar på allt att atg erbjuder ännu en V75 dag i morgon. För oss som inte gör det blir det härligt att först njuta av det fantastiska påskvädret, sedan av Sirius - Malmö FF på Cmore och sen lägga den tid som blir över till att läsa på påskdagens svenska V75 lopp. Önskar dig en underbar påskafton med Norgetrav.
Poängen med mitt inlägg var att korrigera ditt felaktiga påstående att NorgeV75 går på Forus. Det korrekta är Klosterskogen.

I samråd med min rådgivare, som nu har kommit fram till banan, har jag beslutat avstå från spel idag och fokusera på morgondagens V75. Kunde man för ett par tusen år sedan hitta en från döden uppstånden människa samt det faktum, att jag föddes påskdagen kl fem minuter över sju - då borde t.o.m. jag kunna få sju rätt.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Fulsprit (+10)
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td