Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2019-04-22, 07:38   #1

Reg.datum: jan 2012
Sharp$: 5997
Standard

Run A Mile borde Varit diskad Fel Top 7 rad

Någon mer som reagerar på Run A Miles galopp

Romme V75 Avd 5 top 7 loppet

blev 5a men borde varit diskad enl mig

Visst är galoppen över 150 meter,

Det skall väl vara 20 meter mellan de mindre vita stolparna, i så fall tar hästen trav 125 meter in på 1a varvet

När börjar galoppen, lite svårare se när , men nog tusan är det mer 25 meter före mållinjen

Jag skulle säga att galoppen varar 165-170 meter¨, i vart fall klart mer än 150

I så fall blev det fel prisplacerade hästar i loppet
Fel rad på Top 7 och fel vinnare har fått vinsterna !!!

är det stressen att få fram rätt Top 7 rad som gör att man inte har tid att vara mer noggrann innan man sätter resultatlistan.

Dåligt slarvig och tråkigt
incitatus är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-04-22, 10:37   #2

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 6226
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av incitatus Visa inlägg
Någon mer som reagerar på Run A Miles galopp

Romme V75 Avd 5 top 7 loppet

blev 5a men borde varit diskad enl mig

Visst är galoppen över 150 meter,

Det skall väl vara 20 meter mellan de mindre vita stolparna, i så fall tar hästen trav 125 meter in på 1a varvet

När börjar galoppen, lite svårare se när , men nog tusan är det mer 25 meter före mållinjen

Jag skulle säga att galoppen varar 165-170 meter¨, i vart fall klart mer än 150

I så fall blev det fel prisplacerade hästar i loppet
Fel rad på Top 7 och fel vinnare har fått vinsterna !!!

är det stressen att få fram rätt Top 7 rad som gör att man inte har tid att vara mer noggrann innan man sätter resultatlistan.

Dåligt slarvig och tråkigt
Ja, jag reagerade också på det. Håller med om din bedömning om hur lång galoppen var.
Altoc är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-04-22, 10:56   #3

Sharp$: 11975
Standard

Första 300 är vi ofta lite snällare med metrarna då det ofta är lite svårare att exakt bedöma längden, har bland annat att göra med vinklar ut i banan(90 grader från banans tangent vid innerspår)...sen är det ju också så att vi är tvungna att ta diskningen direkt, med undantag för ca ett halv varv från mål(läs 500m), där kan vi gå in och kolla filmen o diska sen...händer någon gång "då och då" att hästen som vi sett galoppera "149m", visar sig varit 160...
mikaels är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-04-22, 10:56   #4

AmaerildeRimfrosts avatar

Reg.datum: nov 2017
Sharp$: 242

AmaerildeRimfrost Expertre
Stats: 70 - 95 - 9
ROI: 101.99%
Vinstprocent: 42.42%

Standard

Hästen galopperar runt 110 meter på första varvet. Det är exakt 100 meter mellan det gula stolparna. Mållinjen och 500m kvar andra färger.

Frågan är sen om det är mer än 40 meter innan mållinjen? Jag gissar runt 60 meter där, så nog var det över 150 meter oavsett. Är det där grönsen går för galopp i starten?
AmaerildeRimfrost är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-04-22, 11:09   #5

Sharp$: 6226
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av AmaerildeRimfrost Visa inlägg
Hästen galopperar runt 110 meter på första varvet. Det är exakt 100 meter mellan det gula stolparna. Mållinjen och 500m kvar andra färger.

Frågan är sen om det är mer än 40 meter innan mållinjen? Jag gissar runt 60 meter där, så nog var det över 150 meter oavsett. Är det där grönsen går för galopp i starten?
Gränsen är 150 meter under loppets första 350 meter.
Altoc är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-04-22, 11:25   #6

Reg.datum: jan 2012
Sharp$: 5997
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av AmaerildeRimfrost Visa inlägg

men det står lite mindre stolpar var 20 meter mellan de större 100 meters markeringarna, de är vita, nog galopperar hästen förbi den 1a lilla vita stolpen efter 900 metersstolpen, dvs mer än 120 meter in på varvet.och sedan skall man lägga till upploppsgaloppen fram t mållinjen

max 150 meter första 350 är väl regeln

jag tycker det är väldigt generöst, i vart fall som här när galoppen kommer e 100 meter, fattar hur länge Westholms kuse galopperar, galoppen var ju knappast heller orsakad av starten, kan vara trångt, ljud eller lite tvära vändningar i voltstart
incitatus är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td