|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#17 |
![]() ![]() Var lite upptagen sista 1,5 timma, tänkte lämna in min GS75 system som jag filat på tidigare, så har två lopp redan gått. Har de ändrat spelstopp för GS? Hade ingen koll alls på det ![]() I för sig var jag bortrest senaste två söndagar så jag kan ha missat det Tur man köpt in sig på några andelar
|
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
Sen spricker alla på Bags S för hur ofta vinner Henna Halme två avd?
|
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
Hanna har "gjort sitt jobb" och inte ovanligt att framgång föder framgång, speciellt då hon har en "liknande uppgift"...
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
HuBBaBuBBa (+5) |
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
Kan inte låta bli Lord LS till 6,50 på svs, bra "komplement" till Bags...får hoppas att Unter får för långt fram...
|
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
Skön skräll in på andelen där ! 5 %
|
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
...och som de gapar i studion!!!
Så jävla svårt var det ändå inte... TVILLING Inlämnat: 2019-04-28, 15:14 Vaggeryd Lopp 6 Söndag 2019-04-28 Start: 15:44 Kostnad: 40,00 kr Vadet gäller startnummer Hästar 4, 11 Utgångshästar 5 Rydens Limoncello 2 x 20,00 kr = 40,00 kr. Totalt: 40,00 kr. Rättningskod: BXJ HTW TCM Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
HuBBaBuBBa (+5) |
|
|
|
|
|
|
#24 | |
|
Citat:
|
|
|
|
|
#25 |
|
Går in på Teton till 6,50 på Unibet och Photograph till 6,50 på svs o försöker jobba bort unter en gång till ifrån ett byngligt läge, speciellt på denna bana...
|
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
...där fick man tji...nåväl...
|
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
Testar Made in sweden tiil 5ggr på Unibet, känns som given förstahandare och oddset beror väl på att den är"överstreckad" till 39%, eller?...
|
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
...där gick det bättre, även om unter fick ett bra lopp...
|
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
Svårt spår men kan 10 Rajah Press rygga 11 Global Raceway efter ett överpaceat lopp så kan det vara en skräll att se upp med. Blev tvåa och gjorde det jättebra bakom Smevikens Cruiser sist. Bra kort tid oxå! Ser ut att bli ruggig körning här! Han va tillomed 2a3e hands favorit i ett lopp Speddy Foxy Vicane vann. Mötte mycket bättre hästar då.
Senast redigerad av HuBBaBuBBa den 2019-04-28 klockan 16:40. |
|
|
|
|
|
|
|