|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#31 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#32 |
|
5ggr på Unibet och 4,85 på svs finns kvar på made in sweden, känns som att det är ett helt taget odds...låter uppåt från stallet, dessutom...3,30 på bet365 känns som rätt och atg:s 2,30 lika lågt som överstreckningen till 39%
Senast redigerad av mikaels den 2019-04-28 klockan 16:58. |
|
|
|
|
|
|
#33 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#34 |
|
Tur att man lirade plats då! 7ggr degen men synd att jag missade att lira tvilling på dem italienska:(
|
|
|
|
|
|
|
#35 |
|
...mis var ju verkligen en svag favorit...blir nog disk där ser man ju nu...
Senast redigerad av mikaels den 2019-04-28 klockan 17:14. |
|
|
|
|
|
|
#36 |
|
Lustigt va!! Två Bear hästar och vad händer
hehe... Ska börja spela på namn nummer och länder
|
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
Blir diskning. Garra!
|
|
|
|
#38 |
|
Nehepp de släppte den! Lika lätt som den vann var det solklart att han inte vunnit loppet om han inte trängt sig ut. Urbota fega domare i vanlig ordning...
|
|
|
|
#39 |
|
Han frias, hehe...lyssnar man på kusken så var det ju ett medhåll
|
|
|
|
|
|
|
#40 | |
|
Citat:
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Fulsprit (+5) |
||
|
|
|
|
|
#41 |
|
Ruggigt ojämna domare. Tänker på när Horpestad diskades på V75 för någon månad sedan. Detta var ju i så fall mycket värre.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Fulsprit (+5) |
|
|
|
|
|
|
#42 | |
|
Citat:
Här finns väl ingen tvekan? Det ÄR en trängning och utan den är det helt klart att han kommer få någon lucka som leder till vinst. De friar...
|
|
|
|
|
#43 |
|
Såg definitivt ut som en diskning, men domarna har andra kameravinklar och möjligt att mis skyggade ut trots att det fanns lucka...notera att detta är enbart en "tänkbar" förklaring...
|
|
|
|
|
|
|
#44 | |
|
Citat:
Skulle gått all in idag med ett stort system:(. Sen har jag sagt till mig själv hundra ggr att börja spika favoriterna i dem två första avd och måla på sen.. hade gett mig minst en 6a för jag snålade som vanligt och dubblade inte med hemmahästen och skräll kusken Henriette 5RL.. surt |
||
|
|
|
|
|
#45 |
|
Så är det. Men man behöver inte några fler vinklar för att se att Kim panik-korrigerar sin häst när Håkan tar sig ut i tredjespår.
|
|
|
|
|