|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#1 |
Fasta odds
God kväll,
Blev inspirerad av fin sport idag och tänkte försöka lägga lite tid på en seriös satsning. Har ni lust att hjälpa mig lista vilka olika leverantörer av fasta odds som finns på marknaden för att alltid kunna hitta bäst odds. Här är vad jag tror jag vet: 1) Legolas - kör enbart pool onsdagar, inga fasta odds. 2) ATG - förutom givetvis poolspel finns även fasta odds. Vem sätter dessa odds? Hur har de sett ut jämfört med övriga spelsidor? Högt avdrag? 3) SVS - fasta odds och nått topptips-aktigt. Någon som har erfarenhet av dessa? 4) Kambi (unibet, leovegas, bethard) - fasta odds + H2H lunch och kvällstrav och H2H på ramlopp till V7/V86 5) Bet365 - fasta odds likt ovan förutom ramlopp 6) Toto2 - verkar ha lagt ner? Så vad är era erfarenheter? Har jag missat någon levenrantör och vilken av ovan erbjuder generellt högst odds? Väl mött! |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
betsafe, bäst odds tycker jag bet365 har generellt..störst utbud på h2h också.
|
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Länge sen jag spelade på trav där men Betsson (Betsson, Nordicbet och betsafe) erbjuder ju också spel på trav.
|
|
|
|
|
|
|
#4 |
Spelbolag?
Unibet tycker jag är bra men de sätter gränser...
|
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Ja personligen tycker jag Bet365 är bäst men det handlar om att jag inte blivit limiterad där (ÄN). Spelar du för större summor och är framgångsrik går bolagen in och helt enkelt minimerar sin förlust. Katastrof att det är tillåtet att göra så men så ser verkligheten ut. Unibet är enligt min erfarenhet värst när det gäller limiteringar.
Svenska spel är nog det bästa alternativet när det kommer till fasta odds förutsatt att det är en seriös satsning. Lycka till!
Trav är trav! Senast redigerad av legolasse den 2019-04-28 klockan 09:47. |
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Tack för alla svar. En koncern till att ta med i beräkningen. Jag blev limiterad av legolas men där finns ändå ej några fasta odds kvar. Men jäklar vilken tid det var när de körde 100% återbetalning på heltokiga H2H.
Annars tror jag ej att jag blir limiterad. Spelar inga stora summor och vinner inte påfallande ofta heller. Däremot kommer jag undvika unibet ändå, har verkligen ingen god erfarenhet av dem. Jag tog för givet att ATG skulle ha odds på trav i deras satsning på fasta odds, men ATG slutar aldrig att överraska på en. Gode tid. Som sagt, tack för alla svar. Ska bli kul att grotta ner sig i lite lopp när det finns en variation av fasta vinnarodda och framförallt H2H-odds. |
|
|
|
|
|
|
#8 | |
|
Citat:
Ovanstående är bara ett exempel. Fasta nätodds är enbart teoretiska. ATGs rörliga odds är praktiska. 6 REMARKABLE FEET Odds:31,72 Mvh Uffe
"Why "ATGtillsammans" is a model for future lottery games" Senast redigerad av Grant den 2019-04-28 klockan 13:08. |
||
|
|
|
|
|
#9 | |
|
Citat:
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Fulsprit (+5) |
||
|
|
|
|
|
#10 |
|
Racebets.com ger fasta och rörliga odds på trav men blev väldigt snabbt limmad hos dem. Räckte med uttag på 15000 kronor för att reduceras till att få spela om skorpsmulor...
|
|
|
|
|
|
|
#11 | |
|
Citat:
Titta på fastodds men inte spela? Det blir nog bättre när allt är datoriserat. Mvh Uffe
|
|
|
|
#12 | |
|
Citat:
"Jag satt precis på bet365 och såg om det fanns några intressanta odds, fastnade också för Cobbys Olifant. 50ggr på vinnare och 7ggr på plats är helt fantastiskt!!! Dunkade direkt!" ATG-odds: 14,27/2,71
|
|
|
|
#13 | |
|
Citat:
mot dej, du är duktig. Jag är inte lika imponerad av bookisarna. Mvh Uffe
|
|
|
|