|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#211 |
|
26 mkr konfiskerade atg idag och flyttar till nästa lördag, dvs nästan lika mycket som all jackpotreklam från spelbolaget basunerat ut i veckan. Hoppas kommande utredning om spelreklam kommer förbjuda jackpots. Det hade atgs kunder gynnats enormt av.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Migge (+1) |
|
|
|
|
|
|
#212 |
|
Var nog fler v spelare än V75 spelare som spelade på att den gick både barfota runt om och med jänkarvagn ffg på evigheter. Men Jepsons styrning avgörande .
|
|
|
|
|
|
|
#213 |
|
Shit, det där var surt. Åkte på nosen med Charrua och var riktigt rätt på det hela vägen annars. Tyckte det var märkligt att Mack Dragan var så lite spelad även om mellanvolten skulle vara missgynnad.
Annars var ju Kim Erikssons styrning med Bo C hyfsat märkligt, i synnerhet som hästen gav upp helt sen.. |
|
|
|
|
|
|
#214 |
|
Spelbolaget Maltco på Malta drog in fem miljonvinster och massor av andra högvinter på flerbongar på dagens V75a. Dom dominerar vinstlistan totalt. Som vanligt alltså när stora jackpottar som atgs vanliga dödliga svenska kunder bidragit till delas ut. Undrar hur mycket reklam atg kommer göra för detta? Hans G sitter kanske redan på flyget för vinnarreportage med alla miljonvinnarna på medelhavsön nästa vecka? Stor jackpot igen då så malteserna säkert med och hugger då igen när 26 extra miljoner från atgs svenska kunder ska delas ut till sjurättsvinnarna.
Om jag såg rätt hade alla miljonvinnarna på Malta kört med 5 spikar på flerbongarna. Imponerande. Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
znipstern (+1) |
|
|
|
|
|
|
#215 |
|
Håller med om mycket i kritiken kring ATG:s konfiskerande av pengarna. Även om kronorna är små, ska det givetvis delas ut något från femrättspotten. 72 kronor är även lite blekt på sex rätt. Folk spelar ofta lite extra stort när det är jackpott, och får man sju eller sex rätt vill man ju att det ger betalt på femmorna, oavsett hur mycket.
Som tur var lade man de ynka 72 kronorna man fick i vinstpengar på sex rätt, på Bryderi i sista loppet. Ralf Göstas fick till en perfekt styrning och hästen segrade till 54 gånger. Värmningsvinnare .
|
|
|
|
|
|
|
#216 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#217 |
|
Om dom på Malta satte 5 spikar plus två garderade lopp gg 500 , då är det ju bara o lyfta på hatten !!! Inga extra fördelar där , bara vasst spelat . Fattar inte varför Olle gnäller på det ??? Dessutom förlorar dom okså jackpottpengar . Alla i hela Sverige hade kunnat lira 5 spikar o två heltäckande för 80 sek !!!
|
|
|
|
|
|
|
#218 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#219 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#220 | |
|
Citat:
De förlorade jackpott-pengar...i den HÄR omgången ja! Men i allmänhet kommer det inte annat än försumbar omsättning från de där länderna om det inte redan är en jackpott-förstäkt omgång. Det är en ENORM skillnad. Sedan är det på det viset att det är respektive partnerbolag som ansvarar för kontrollen av systembegränsningsreglerna. ATG har ingen direktinsyn alls. Kortfattat: Förutsättningarna är inte i närheten så jämlika som du verkar tro. I längden är det inte bra att nordiska spelproffs ( för det är inte malteser som spelar sä här om du tror det ) spelar med bättre förutsättningar än resten av det inhemska spelarkolllektivet.
|
|
|
|
#221 |
|
Fattar inget va du svamlar om !!! Klart jag fattar att det är svenskar som spelar från Malta . Om dom får provision eller inte vet jag inte , men är såklart troligt ! Detta har väl inget med spelet o göra !! Känner många vinnande spelare som bor i Sverige som bara spelar jackpott omgångar !!! Så kan väl alla göra eller ???? Proffs i poker spelar bara bra kort och hårt o skiter i resten av potterna . Nöjeslirarna är med i alla Potter och torskar !!! Mao spela bara när det är jackpott !!!
|
|
|
|
|
|
|
#222 |
|
Det var många som ville fälla och sågade Shadow Gar och tyckte hon var för svag över 2100 men hon lekte ju hem detta och jag hade henne som spik men ändrade pga vad jag läste. Ibland kan ju faktiskt experter och tankar från andra sabba mer och göra en mer splittrad när man ska göra systemet. Man måste våga lita på sig själv enbart. Ska testa att inte ens gå in här och läsa mina kära medsharpares tankar för att se om spelet blir bättre utan allt inputs. Återkommer och delger er
ha det!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
valo (+5) |
|
|
|
|
|
|
#223 |
|
Expressen är rätt bra på att ge avslag på hästar som sedan vinner...
|
|
|
|
|
|
|
#224 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#225 |
|
Ural och Global Trust spikade jag, men åkte i guld och sista.
|
|
|
|
|
|
|
|