Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2019-05-05, 19:30   #241

Reg.datum: mar 2012
Sharp$: 30288
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Strappa71 Visa inlägg
Det är ytterligare anledningar att undvika V86&V75.

Å andra sidan är spelavdraget räknat per lopp högre i spelformerna med 6 eller färre lopp.

GS75 är en bra spelform av en hel hög anledningar. Om de skippar Jackpott helt och enbart kör med "Ensam vinnare"-garanti skulle jag inte spela något annat streckspel.
Träffade en tillsammans ansvarig på Atg nyligen och GS 75 är på väg att laseras på atg.tillsammans. I fas 2 vill de även få in V64 på atg.tillsammans.

Målsättningen är att kunna erbjuda spel på atg.tillsammans dagligen
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Migge (+1)
Basse är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-05-05, 19:40   #242

Reg.datum: jun 2011
Sharp$: 1284
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Basse Visa inlägg
Träffade en tillsammans ansvarig på Atg nyligen och GS 75 är på väg att laseras på atg.tillsammans. I fas 2 vill de även få in V64 på atg.tillsammans.

Jag skiljer melllan ombudstillsammans och "vanliga tillsammans" i de här resonemangen.

För "vanliga" andelspel finns ju redan enkupongsandelar via vanliga atg.se.

Det blir alltså inte så stor skillnad om man fyller på med fler spel på "vanliga tillsammans". Det är mest finesser som föranmälan, fil-spel och lite mer socialt samspel i lagchatten som tillkommer.

Det borde ha varit på plats för länge, länge sedan.

Precis som "vanliga tillsammans" inte förekommer överdrivet i vinstlistorna för V75&V86 kommer det inte heller att göra det för övriga spel.

Ombudstillsammans.....en helt annan femma.
Gammal 2019-05-05, 19:44   #243

Reg.datum: sep 2010
Sharp$: 61666
Standard

Citat:

V64? Kan det verkligen finnas marknad för det? Är inte medelutdelningarna på V64 alldeles för små för att stora tillsammansspel ska vara vettigt? Hur ska dom som ska marknadsföra bolagsspel på V64 agera? Men det kanske höjer utdelningarna. Lyckas dom sälja stora bolagsspel till V64 som ofta ger någon tusenlapp i utdelning så kanske de mindre systemen kan ge mer betalt?

Hur påverkas tillsammansutvecklingen på onsdagar och lördagar om det ska utökas till 7 dagar i veckan?
olle är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-05-05, 19:47   #244

Reg.datum: mar 2012
Sharp$: 30288
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Strappa71 Visa inlägg
Jag skiljer melllan ombudstillsammans och "vanliga tillsammans" i de här resonemangen.

För "vanliga" andelspel finns ju redan enkupongsandelar via vanliga atg.se.

Det blir alltså inte så stor skillnad om man fyller på med fler spel på "vanliga tillsammans". Det är mest finesser som föranmälan, fil-spel och lite mer socialt samspel i lagchatten som tillkommer.

Det borde ha varit på plats för länge, länge sedan.

Precis som "vanliga tillsammans" inte förekommer överdrivet i vinstlistorna för V75&V86 kommer det inte heller att göra det för övriga spel.

Ombudstillsammans.....en helt annan femma.
Vad jag förstod vart det ombudstillsammans han menade.

Jag träffade honom på Västertorps Tobak och han var ”ombudstillsammans ansvarig” för delar av stockholm.

Det är möjligt att det introduceras på vanliga tillsammans ( privata lag) först.
Basse är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-05-05, 19:50   #245
ab5

Reg.datum: feb 2010
Sharp$: 1262
Standard

Citat:

Jag träffade honom på Västertorps Tobak och han var ”ombudstillsammans ansvarig” för delar av stockholm.

Det är möjligt att det introduceras på vanliga tillsammans ( privata lag) först.
Snart är det väl bara på V4an i Australien man får vara ifred.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Basse (+4)
ab5 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-05-05, 19:54   #246

Reg.datum: sep 2010
Sharp$: 61666
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av ab5 Visa inlägg
Snart är det väl bara på V4an i Australien man får vara ifred.
På onsdagar måste det vara perfekt. Måste finnas väldigt många travintresserade icke yrkesspelare som omöjligt kan ha tid till att läsa på åtta V86 lopp när dom kommer hem från jobbet på onsdag kväll men gärna vill följa loppen i tv soffan med en spelbong.
olle är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-05-05, 20:31   #247

Reg.datum: jun 2011
Sharp$: 1284
Standard

Citat:

Ok. Det var ingen bra nyhet alls. Men det förvånar mig inte. ATG har ett slags fobi över flexibilitet.

td