|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#196 |
|
Och har försökt sätta något spel hos Svenskaspel men når ej dit, Så jag kan sätta något spel.
Vet ej hur oddsen ser ut.. |
|
|
|
|
|
|
#197 |
|
DAGENS DUBBEL
Inlämnat: 2019-05-04, 17:55 Örebro Lördag 2019-05-04 Start: 18:18 Kostnad: 50,00 kr Vadet gäller startnummer Avd 1: 4 Global Trust 2: 15 Monark Newmen 1 x 50,00 kr = 50,00 kr. Totalt: 50,00 kr. Rättningskod: KTG NHG PJC |
|
|
|
|
|
|
#198 |
|
Vingel för Adrian . Den vinner inte nu :(
|
|
|
|
|
|
|
#199 |
|
Sex rätt blir det nog efter målfototorsk i guld. Lär inte ge mycket och troligen jackpot på femmorna.
|
|
|
|
|
|
|
#200 |
|
Nästan Helgarderat i sista . Surt att Charrua Forlan inte vann spelmässigt . Då hade det blivit 7 rätt. Blir ju inga pengar på sexorna och jackpot igen på femmorna om det inte blir en rejäl skräll i sista troligen.
|
|
|
|
|
|
|
#201 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#202 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#203 |
|
Då kör jag ett Vinnarspel på Erik, Drygt 5ggr hos ATG just nu.
Gick nu ned under 4ggr och avstår istället.. |
|
|
|
|
|
|
#204 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#205 |
|
Gäller att köra taktiskt i dessa långlopp. Det gjorde Jepson och med bike och barfota runt om vann hästen enkelt. Fler sådana lopp på V75. Oerhört roliga att analysera.
|
|
|
|
|
|
|
#206 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#207 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#208 |
|
Synd att Enzo Am inte förmådde mer efter ett perfekt lopp.
|
|
|
|
|
|
|
#209 |
|
Hade man valt Ural eller Global Trust som spik tillsammans med min andra spik på Adrian i stoeliten och garderat avd 3 med a och b hästar istället hade sjuan suttit. Marginalerna små mellan succé och fiasko när alla vinstpengar ligger på sju rätt.
|
|
|
|
|
|
|
|