|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#61 |
|
Börjar lukta ny jackpot lång väg på atgs V75 spel. Inte läst på men nog fick man känslan av att det såg favoritbetonat ut som så ofta på extra V75 omgångarna. Omsättningen var väl ändå bra med över 32 miljoner och en bra dag för spelbolaget att lägga in en extra V75 omgång när de flesta är lediga och när det fortfarande bör finnas spelpengar på kollektivets lönekonton. Betydligt vettigare än att slänga in extra V75or från Norge med mestadels okända hästar.
|
|
|
|
|
|
|
#62 |
|
Jörgen blev 2a med 2an i 2a avd och Jorma vinner med 2an i tredje
|
|
|
|
|
|
|
#63 |
|
Äntligen lite glädje...
TVILLING Inlämnat: 2019-05-01, 15:59 Bergsåker Lopp 9 Onsdag 2019-05-01 Start: 16:07 Kostnad: 40,00 kr Vadet gäller startnummer Hästar 2, 15 Utgångshästar 5 Minelli 2 x 20,00 kr = 40,00 kr. Totalt: 40,00 kr. Rättningskod: GPH RHL FMR ----------------------------- Rätt kombination Odds 2/5 34,80 Summa: 696,00 k |
|
|
|
|
|
|
#64 |
|
Kan man helt klart tycka. Men de hade ju aviserat att det skulle "startas igång". Därför jag rankade den långt ner också. En häst kan vara bäst i loppet, men kör de för att inte vinna så vinner de mycket sällan.
|
|
|
|
#65 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#67 |
|
Alltid kul med dessa 3140-meterslopp, men särskilt nu i Harper Hannover-tider. Räkna med att det finns kusar med grym smygform här... Allt för att finslipa inför kommande stordåd sista helgen i maj...
|
|
|
|
#68 |
|
Jag kör nån variant av HuBBaBuBBas logik när jag spelar DD idag
![]() Tänker att i DD1 vinner nr 1 sen kör jag 2 & 3 i DD2.. Blir ju med andra ord 1-2-3 på kupongen, låter det logiskt? |
|
|
|
|
|
|
#69 | |
|
Citat:
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
hoola (+5) |
||
|
|
|
|
|
#70 | |
|
Citat:
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
viking90 (+5) |
||
|
|
|
|
|
#71 |
|
Jo, jag visste helt klart om detta. Men man kan ju ändra taktik i loppen, speciellt när han kom så behändigt till ledningen.
|
|
|
|
|
|
|
#72 |
|
Blir 5an tvåa nu vinner 5 Sweet Eddie i nästa
|
|
|
|
|
|
|
#73 |
|
Blir en liten DD med spik på Flash Hammering och helgarderat i andra, samt vinnare/platsspel på blixten. Perfekt spår för en smygare och Westholms stall i toppform!
|
|
|
|
#74 |
|
Hehe, vad är stallkörning???!!!
|
|
|
|
|