|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#76 |
|
Där rök i alla fall en stor favorit i ett garderingslopp. Synd att inte Rus Can torskade också så sexan kan ge nånting tillbaka.
|
|
|
|
|
|
|
#77 |
|
Nu nämnde Hultman det direkt men reagerade på det under loppet att Örjan som vanligt körde väldigt klok när ha la en kort speed för att hitta ner i rygg på Acutal Star istället för att lugn ta sig fram i andra spår.
Inte säker på att alla kuskar att gjort samma val. |
|
|
|
|
|
|
#78 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#79 |
|
Letade febrilt innan jag insåg att det inte fanns någon DD att spela på - dumstrut på... ![]() ![]()
|
|
|
|
|
#80 |
|
Va bra den va Magic Cash! Som i sina tidigare starter typ. Klart att omgångens två stora favoriter förlorar och ända spikar man. Att man aldrig lär sig. Dem är ju där FÖR att förlora såklart. Så har det alltid varit.
|
|
|
|
|
|
|
#81 |
|
Jag trodde att Jorma skulle sätta en av dem (den i första), men inte bägge då jag även spikade honom i tredje loppet.
|
|
|
|
|
|
|
#82 |
|
Kör en "omöjlig" DD:
Avd 1: 10 Wrongdoer 2: 11 Angle of Attack Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Fulsprit (+10) |
|
|
|
|
|
|
#83 |
|
Min Spik på DD 7 dardanos som jag inte hann spela Tur det
|
|