|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#16 |
|
V64
Inlämnat: 2019-05-03, 19:29 V6 - endast vinst vid 6 rätt Kalmar Fredag 2019-05-03 Start: 19:30 Kostnad: 300,00 kr Vadet gäller startnummer Avd 1: 3 Iwan Boko (7, 4) 2: 2, 3, 5, 7, 8 (6, 4) 3: 1 Probo O.P. (5, 4) 4: 1, 2, 8, 9, 10 (6, 4) 5: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 (10, 7) 6: 1 Melissa Montoya (11, 5) 1x5x1x5x12x1 = 300 rader. 300 x 1 x 1,00 kr = 300,00 kr. Totalt: 300,00 kr. Rättningskod: -------->>>>>>BOOM
|
|
|
|
#17 |
|
OJ vad många galopper! Vips så har jag/vi bara spets att hoppas på! Oväntat!
Eller favoriten är med också... Kör nu Kolgjini! Spets duger! 12 procent är ok öppning! |
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
Helt ok utfall när fyra hästar streckas och så galopperar tre med påföljd att den streckmässigt bästa hästen tar spets och slut. Intressant!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Fulsprit (+3) |
|
|
|
|
|
|
#19 | |
|
Citat:
![]() Nöjde mig med min egna andel ikväll, men lycka till! Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Fulsprit (+3) |
||
|
|
|
|
|
#20 |
|
Kom nu ihåg alla gånger ni beklagat er när "avslag" vunnit - just saying! Kuskar och tränares ord betyder mången gånger nada - den ende du kan lita på är Punstersteiner...
|
|
|
|
#21 |
|
Andra dagen på raken för jag tar bort vinnaren i första avd. 3 igår och 6 idag. Borde ta en liten paus för jag börjar bli riktigt irriterad.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Fulsprit (+1) |
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
Kör en spiklös V4 i andra forumet! 76 kr/andel - siktar på 10 andelar.
Dubblar Probo med Montdore. Får stå med dumstrut på om Lövgren speedar förbi ändå. Men jag tror Jairo behöver några lopp i sig! |
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
Ibland undrar man hur en del kuskar kör egentligen, som CE i första. Tvingar hästen i galopp
Om jag var Jerry R då skulle jag överväga om att sätta upp han bakom egna hästar i framtiden |
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
Örjan leker på Rättvik...
|
|
|
|
|
|
|
#25 | |
|
Citat:
Skall tillägga att jag tror Probo OP är stenklar - ville bara uppmärksamma er på att det är farligt att lyssna på tränare/kusk, mången gånger - gå hellre på vad ni tror och ser i uppvärmningarna...
|
|
|
|
|
#26 |
|
Där fanns det fan ingen plats Johan U?
Knödde ju ut Uhrberg till tredje spår? |
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
Blir diskad - fanns ingen lucka!
|
|
|
|
#28 |
|
Diskning? Nu tror jag inte det men domarna bör titta på det! Untersteiner flyttar ut Uhrberg!
|
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
Om de vågar så diskar de. Men tror inte de vågar
|
|