|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#31 |
|
Travdomare är EXTREMT fega! Han tar spåret och trycker dessutom sig till hel lucka. Bedrövligt dömt! Man blir ofta besviken på flatheten inom travet.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Fulsprit (+10) |
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
Johan U vann ja.
50/50 säger dom, men hade Uhrberg stannat kvar i "halvspår" så hade ju aldrig Johan fått tillräckligt med plats för att passera Adrians... Om ni både hade rätt till positionen menar jag... Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Fulsprit (+5) |
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
Uhrberg och Lill-Unter var överens, undrar om dom varit det om U varit tvåa...mmm, inte lika säkert
Fulsprit (+5) |
|
|
|
|
|
|
#34 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#35 |
|
Fredagkväll och domarna super!! Alkotest på domarjävlarna i talfelsland!! AMATÖRLAND!! JÄVLA LEK MED SPELARNAS PENGAR! Inte en enda jävel protesterar!!!!
|
|
|
|
|
#36 |
|
Som jag ser det tar Uhrberg halva spåret, och Johan därefter halva spåret. Sedan flyttat Uhrberg ut i tredje. Inget motiv för diskning det?
Fulsprit (+5) |
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#39 |
|
3 st V4-andelar kvar!
|
|
|
|
|
|
|
#40 |
|
Du kan inte dra alla över samma kam, för egen del har jag aldrig favoriserat någon och kommer aldrig att göra det...vart ett jäkla liv när jag tog en favorit för vinnande galopp på upploppet(50-oddsare vann), men för mig spelar inte kusknamn eller om dom är favoriter eller inte, någon som helst roll...
viking90 (+1) |
|
|
|
|
|
|
#41 |
|
Ja de är möjligt det är så, får skylla sig att han körde "fair" helt enkelt.
Dom går ju hjul mot hjul genom kurvan han ville kanske undvika en olycka och styra ut lite... Jag är så långt ifrån kusk som möjligt så borde inte spekulera i hur kuskarna tänker
|
|
|
|
|
|
|
#42 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#43 |
|
V6 lever men hade kunnat haft större värde. Nu V4 också!
V4 Inlämnat: 2019-05-03, 20:07 Kalmar Fredag 2019-05-03 Start: 20:14 Kostnad: 576,00 kr Vadet gäller startnummer Avd 1: 1, 4 (5, 3) 2: 1, 3, 10 (8, 6) 3: 1, 2, 6, 7, 8, 10 (3, 5) 4: 1, 2, 4, 5, 6, 10, 11, 12 (7, 3) 2x3x6x8 = 288 rader. 288 x 1 x 2,00 kr = 576,00 kr. Totalt: 576,00 kr. Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Fulsprit (+5) |
|
|
|
|
|
|
#44 | |
|
Citat:
|
||