|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#16 |
|
Reg.datum: nov 2017
Sharp$: 242AmaerildeRimfrost Expertre Stats: 70 - 95 - 9 ROI: 101.99% Vinstprocent: 42.42% |
Min tanke i andra avdelningen, typ enda jag tittade på och fick feeling. Plocka bort de fyra hästar som är streckade på 10% eller mer så dör 78% av pengarna i omgången. Men hade inte läst på och garanterat åkt i en annan avdelning!
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
Men vad fan. Satte mig och skulle analysera och insåg nu att det var tidigare start. Trist. Men hade ju varit rökt redan nu då så det var ju lika bra
|
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
Tänkte precis gå in och skriva att han körde riktigt snyggt och smart Ebbinge som sparade krafterna till upploppet. Men det blev en bortkörning istället...
|
|
|
|
#19 |
|
Nån blir nog ensam idag
om inte jackpott?
|
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
Mika fick kasta ut hästen ordentligt i början på upploppet, så de borde ju ha övervägt diskning iallafall. Extremt sällan de gör det i de där situationerna, men det är sällan någon korrigerar så häftigt också. Och han vann ju extremt knappt.
|
|
|
|
#21 | |
|
Citat:
Jo, inte första gången som Rodney Gatt tjuvsvarar dödens utan täckning under det här WDC. Annars var det väl inget större fel på styrningen tyckte jag. Hästen var trögare än väntat.
|
|
|
|
#22 |
|
13,8 am säger sitt på fast food som har varit ute i tuffare lopp oxå men bottnas gjorde ett dunderlopp
|
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
Ja bortkörning var ju verkligen ett dåligt ordval av mig. För man ska inte behöva vara rädd för en häst som är så trög bakom. Bara med facit är det en bortkörning. För visst hade han ju vunnit om han börjat köra innan/i svängen. Tycker Ebbinge är rätt bra, hade inte spikat honom annars.
|
|
|
|
#24 |
|
Tror favoriterna vinner i slutet nu istället. v4 mångbong
Såg nu att det inte finns nån v4 |
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
En dubbel eller trippel till Ohlson nu då så kan man fira in vadet på kusk-VM iallafall. Hade väntat mig att jag redan skulle ha kunnat ta ut den segern i förskott. Men det var trögare än väntat faktiskt.
|
|
|
|
#26 |
|
Spickleback Face är en favorit som eg känns stenklar. Men tokiga kuskar kan ju ställa till det och jag dubblar med Topgear som kanske blir skitglad av att få en kusk som inte heter Eriksson. I andra är det en ovanligt jämn spårtrappa pengamässigt och jag tror på framspåren:
7,10 3,5,6 |
|
|
|
|
|
|
#27 | |
|
Citat:
|
|
|
|
#28 |
|
Alltid något...
TVILLING Inlämnat: 2019-05-29, 19:54 Rättvik Lopp 6 Onsdag 2019-05-29 Start: 20:26 Kostnad: 30,00 kr Vadet gäller startnummer Hästar 1, 5 1 x 30,00 kr = 30,00 kr. Totalt: 30,00 kr. Rättningskod: DRC STP TLS ------------------- 15 VINSTBERÄKNING Rätt kombination Odds 1/5 11,20 Utbetalt: 336,00 kr |
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
Lycka till ni som lirar DD, för jag antar att alla är körda vid det här laget. Mitt lilla tips till det kommer här. Nu går jag och gör stan istället och börjar på V75 imorrn!
7 4,5,6
|
|
|
|
#30 |
|
7-4 ger mig 1 st 6r. Då kostade Gatt mig ca 10 lax....
Är kluven. Givetvis vill jag rädda tillbaka insatsen....men då får man svära över ett par varv till över maltesen.
|
|
|
|
|