|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#46 |
|
Två elitloppsvässade favoriter i guld, skulle inte förvåna om det smäller här...
|
|
|
|
|
|
|
#47 |
|
HuBBaBuBBa drog i natt den bästa slutsatsen av Svepets, trazans m.fl. spetsanalyser av avdelning VI: 7 Mindyourvalue W.F. får andra-/tredjepar ytter och slår 4 och 2 på det långa upploppet.
7 har nu stigit till 4 %. Han har gjort bra ifrån sig under vintermeetinget på Vincennes. Bergh hade tänkt kvala in till en plats i Elitloppet, när han i Gävle senast körde fram till dödens i tredjespår och tryckte Sorbet genom hela slutkurvan och höll inne Ringostarr Treb över mållinjen. Se till att strecka 7 Mindyourvalue W.F. till fyndet 4 %. Min mus hos Bergh har pipit Formformform
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
HuBBaBuBBa (+5) |
|
|
|
|
|
|
#48 |
|
Som jag tidigare skrivit, överskatta inte upploppets längd i Ös, det är svårt att ta något från bakre regionerna där...
|
|
|
|
|
|
|
#49 |
|
Global Winner på 68% just nu. Börjar inte strecken balla ur totalt?
Låg klass, galopperat i 3/8 starter, spår långt ut på vingen, längre resa än den någonsin gjort tidigare, och Kontio. Allt den mannen rör vid studsar ju som små bumbibjörnar just nu. Senast redigerad av ab5 den 2019-06-08 klockan 11:55. |
|
|
|
|
|
|
#50 | |
|
Citat:
...
|
||
|
|
|
|
|
#51 |
|
V75
Inlämnat: 2019-06-08, 12:04 Östersund Lördag 2019-06-08 Start: 16:20 Kostnad: 60,00 kr Vadet gäller startnummer Avd 1: 6 Jaques Noir (4, 3) 2: 3, 6, 8, 9, 12 (4, 13) 3: 5, 7 (9, 4) 4: 13 B.W.Sture (11, 6) 5: 3 Viktor Barsk (1, 11) 6: 2, 4, 7 (5, 10) 7: 2, 5, 7, 12 (1, 6) 1x5x2x1x1x3x4 = 120 rader. 120 x 1 x 0,50 kr = 60,00 kr. Totalt: 60,00 kr. Rättningskod: HNX KHQ JDD |
|
|
|
|
|
|
#52 | |
|
Citat:
Verkligen. Det säger nog mer om hur öppen omgången är i stort än om vinstchansen. Det där med första riktiga långresan är ett rejält frågetecken. Orutinerad också med sina 8 starter.
|
|
|
|
|
#53 |
|
Bolagssystemet idag bygger på att dagens mest streckade favorit vinner. Övriga avdelningar har med favoriterna kryddade med några skrällar. På mitt privata system spikas sannolikt 7 i V75-6.
1) 3,4,6,8 r7-5 (favoriten 6 har inte vunnit sedan förra sommaren. Alla andraplaceringar kan inte vara en slump. 3 och 4 visar form. 8 andas stallet optimism med. 7 tjaeee) 2) 4,6,9 r1-3 (4 har bra spår och kusk och vinner felfri. 6 berättigad favorit. 9 var duktig med Björn i vagnen senast. Denna avdelning garderar många i. Jag låser på tre) 3) 7 r4-9 (spikar storfavoriten) 4) 4,6,11,13 r1-8 (kan inget om kallblod och streckar favoriterna) 5) 1,4,9,10,11 r7-5 (loppet är jämnt och bör garderas ordentligt. Streckar de starkaste ekipagen) 6) 2,4,5,7 r10-9 (2 tar ledningen med 3 i vinnarhålet och 4 dödens. 5 eller 7 får andra-/tredjepar ytter och visar sig starkast på upploppet. Min vinnare är 7) 7) 1,2,5 r7-12 (favoriten 5 har gått upp en klass och visar full sommarform. Förstahäst. Garderas med 1 och 2) Kostar 1440:-. Lycka till! |
|
|
|
|
|
|
#54 |
|
Det är fan frågan om man inte får krypa till korset ändå angående Milligans...spikar jag Hungarian Hotwax som jag funderar på sitter ju Jepson med en extra go känsla inför det här loppet.
Strecken får avgöra för mig till slut, Milligans trendar ordentligt uppåt. Fortsätter det på det viset sista tre timmarna håller jag kvar spiken på Örjan som då kanske inte ens blir favorit.
|
|
|
|
#55 |
|
Hoppas vi får höra ordentliga intervjuer med Örjan och Jepson innan spelstopp...
|
|
|
|
#56 |
|
Grammofon struken nu också, som var andrahandare. Det är frågan var alla de strecken landar. Förmodligen inte på 1 iallafall, för jag skulle tro att de som streckade 11 även hade med den...
|
|
|
|
#57 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#58 |
|
Idag är det 13 dagar sedan Double Exposure såg riktigt matt ut i sitt elitloppsförsök. Färskt gröngräs gav dålig mage sägs det. Jag spikar inte utan att att ha sett henne visa rejäl förbättring. I det andra försöket imponerade inte Milligan's School heller. Därför garderas loppet idag med Queer Fish, som var överdådig i Sweden Cup. Och min vinnare Mindyourvalue W.F. som något snöpligt inte fick elitloppsbiljett. Det kommer idag att visa sig turligt att han slapp den dåliga elitloppsbanan. 4 %
|
|
|
|
|
|
|
#59 | |
|
Citat:
Spik eller två eller tre som gäller i min bok (Charrua som borde vara den som landar i vinnarhålet). Att vinna det där loppet från någon annan position än de tre första tror jag inte går.
|
|
|
|
|