|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#46 |
|
Super Moderator
|
Dagens V5-försök. Såg att ett av de större Tillsammans-lagen går all in på Viscarda Jet som spik.
V5 Inlämnat: 2019-06-09, 15:32 Bjerke Söndag 2019-06-09 Start: 16:50 Kostnad: 180,00 kr Vadet gäller startnummer Avd 1: 2, 3, 5, 6, 8, 10 (7, 9) 2: 2, 6 (10, 9) 3: 3 Ringostarr Treb (2, 9) 4: 1, 3, 4, 7, 9 (8, 11) 5: 1, 3, 4 (2, 9) 6x2x1x5x3 = 180 rader. 180 x 1 x 1,00 kr = 180,00 kr. Totalt: 180,00 kr. Rättningskod:
|
|
|
#47 |
|
Jaha, så vem vinner den här finalen de tryckt in mellan V75 avdelningarna?
7 Tango Negro avslutade ju bra lite i skymundan i försöket.... (Nu pratades den upp i Liven dock....) Brukar ju inte vara bra varken för oddset eller vinstchansen
|
|
|
|
|
|
|
#48 | |
|
Super Moderator
|
Citat:
|
|
|
|
#49 |
|
Haha precis
![]() Såg nu lite snabbt på Jormas styrning den senaste starten satt den fast med en del krafter när Bahia Quesnot vann på Åby! Lägger en liten peng på den! Plus tvilling med Tango Negro som U-häst mot 4-8 för att få lite fint odds
|
|
|
|
|
|
|
#50 |
|
Super Moderator
|
Spår 5. Vad annars.......!
|
|
|
#51 |
|
Lite spår 3 vinster på gång nu
5 i rad?
|
|
|
|
#52 |
|
Klassblandning eller va är de man brukar säga....
Envis som jag var försökte jag fälla trots allt
|
|
|
|
|
|
|
#53 |
|
Är det bara jag eller börjar man undra om Alessandros hästar är dopade?
|
|
|
|
|
|
|
#54 |
|
Nej, det är inte bara du..
|
|
|
|
#55 | |
|
Citat:
Dock är det väl vågat att dra till Norge i så fall, de ligger väl i framkant vad de gäller arbeta mot och hitta doping? |
||
|
|
|
|
|
#56 | |
|
Citat:
Skulle aldrig komma på tanken hahaha
|
|
|
|
#57 |
|
Med "rätt" preparat eller metoder krävs det provtagning innan start för att kunna bevisa eller påvisa användning.
|
|
|
|
|
|
|
#59 | |
|
Citat:
Eller vågar man inte det får att främst Italienarna då inte dyker upp kanske. Extremt okunnig inom doping området... Spik-Spik-4 kvar (3på mitt reducerade) för alla rätt... |
||
|
|
|
|
|
|