Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2019-06-16, 16:13   #1
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 733
Sharp$: 37600
Standard

V86 Solvalla 19/6


Väldigt intressant spelomgång. Jag snackade häromdagen om Who's Who och nu går den ut igen. Ska ha bra chans även om han möter några fina motståndare. Hankypanky Peyton och Reckless är också tidiga spikbud. Matchen mellan Viking Brodde och Attraversiamo blir kul. Några skrällar däremellan och midsommarsillen är bärgad!
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-06-16, 16:19   #2
 
Reg.datum: jul 2018
Ort: Halland
Inlägg: 6 458
Sharp$: 17411
Standard

Längd: 1000 m
Bredd: 20,7 m (2140 m), 21,7 m (1640 m)
Upplopp: 196 m
Open stretch: Nej
Vinklad startbilsvinge: Nej


Jackpot, lite drygt 5,5 miljoner extra att dela ut på 8 rätt!

Who´s Who (avd4) och Attraversiamo (avd7) ska väl ses med toppchans och det blir nog mina två spikar på Onsdag även om procenten lär bli höga...

Hevin Boko kommer ut igen efter "vansinnesfärden" i uppvärmningen inför förra tänkta starten.
viking90 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-06-18, 07:58   #3
 
Reg.datum: maj 2017
Inlägg: 869
Sharp$: 4380
Standard

Ensam vinnare mindre troligt, tja om inte det blir massa regn å massa hästar med gulligt namn vinner som lottospelare får in

WHO'S WHO å ATTRAVERSIAM känns löjligt att försöka fälla
Avd 8 känns öppet, plocka med bakspår
ROCKY TILLY kanske chansspik
HANKYPANKY Peyton 50% vilat å så klantio låg klass, 4 år
Avd 3 skräplopp lås 4-8 kanske el alla
Avd 2 3 4 5 är väl en början..
Avd 1 spår 9 aldrig kul men vinner säkert. Men 1 2 6 4 utmanar

Senast redigerad av kire1111 den 2019-06-18 klockan 08:05.
kire1111 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-06-18, 12:38   #4
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

Vet inte om det är så löjligt att försöka välta Örjans lampa, Voltaire Gifont har skött sig med den äran och utmanat dem i Copenhagen Cup och Jämtlands Stora. Ingen bluff det där och 6% nu är verkligen i lägsta laget. Min första utmanare! Att det "bara" är 100k i förstapris och att Gocciadoro är med spär på chansen för favoritfall.

Attraversiamo rör jag nog inte, den ska vara stenklar där oavsett löpningsförlopp bara han är frisk.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-06-18, 16:20   #5
 
Reg.datum: maj 2017
Inlägg: 869
Sharp$: 4380
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stekel Visa inlägg
Vet inte om det är så löjligt att försöka välta Örjans lampa, Voltaire Gifont har skött sig med den äran och utmanat dem i Copenhagen Cup och Jämtlands Stora. Ingen bluff det där och 6% nu är verkligen i lägsta laget. Min första utmanare! Att det "bara" är 100k i förstapris och att Gocciadoro är med spär på chansen för favoritfall.

Attraversiamo rör jag nog inte, den ska vara stenklar där oavsett löpningsförlopp bara han är frisk.
Blir väl spets rätt tidigt för Örjan å vart hamnar 1an? Säkert bra nr 1. Men slå Who från dödens nja.. Men är väl bara tacka att % inte stiger å att den ska fällas..
kire1111 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-06-18, 18:11   #6
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av kire1111 Visa inlägg
Blir väl spets rätt tidigt för Örjan å vart hamnar 1an? Säkert bra nr 1. Men slå Who från dödens nja.. Men är väl bara tacka att % inte stiger å att den ska fällas..
Det beror ju på, det är ingen snabbstartare direkt så det blir inte spets bara sådär utan nån måste släppa till dem. OM Örjan nu styr på tidigt i loppet överhuvudtaget alltså och inte kör en trudelutt till slut. Skor på bak imorrn också.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-06-18, 18:44   #7
Rob
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 946
Sharp$: 3081
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stekel Visa inlägg
Det beror ju på, det är ingen snabbstartare direkt så det blir inte spets bara sådär utan nån måste släppa till dem. OM Örjan nu styr på tidigt i loppet överhuvudtaget alltså och inte kör en trudelutt till slut. Skor på bak imorrn också.
Är Örjan på rätt humör kör han resolut och blir släppt till spets. Är han på fel humör vill sitta och försöka måtta in en vinst med nosen exakt på linjen som han så gärna ofta vill är det stor risk att det inte lyckas. Och lyckas han så jublar kommentatorerna och säger att han gör en ”Örjan” och sen inte vågar kritisera att han tar en så pass stor favorit och bra häst o sen kör på enorm chans. Vilket han inte ens behöver. Alla släpper till honom bara kan kör till
Rob är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-06-18, 20:34   #8
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Rob Visa inlägg
Är Örjan på rätt humör kör han resolut och blir släppt till spets. Är han på fel humör vill sitta och försöka måtta in en vinst med nosen exakt på linjen som han så gärna ofta vill är det stor risk att det inte lyckas. Och lyckas han så jublar kommentatorerna och säger att han gör en ”Örjan” och sen inte vågar kritisera att han tar en så pass stor favorit och bra häst o sen kör på enorm chans. Vilket han inte ens behöver. Alla släpper till honom bara kan kör till
Njaa det är två spaggeti-gubbar med i loppet, de är inte blyga. Och Zacks Zoomer är väl bäst i ledning och har gått tre raka rygglopp nu. Och det största motbudet är ju som du säger Örjan själv. Parkerar han i dödens eller trycker sig till ledning blir han såklart svårslagen. Men det ska gärna finliras på ett eller annat sätt i de här "billiga" loppen. Blir nog streck för 1,2,3 för mig.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-06-19, 09:51   #9
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 733
Sharp$: 37600
Standard

Anders Eriksson upp på Voltaire Gifont. Han måste vara superglad.
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-06-19, 10:45   #10
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 733
Sharp$: 37600
Standard

Jag är inne på att spika Eicas, men det är risk att skriken blir för högljudda.
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-06-19, 13:55   #11
 
Reg.datum: jan 2014
Inlägg: 330
Sharp$: 1950
Standard

lopp 1- vaniesa ek har mött som sagt vitruvio o volatrie gifont och slagit dom för ca 1årsen. Sweden cup prestationen säger mig inte så mycket fick gå till slut. 18ggr pengarna krävs lite över 5%. Vilket jag tror hon har.

Glöm inte heller 3an, kusken kommer säkert sabba det igen men loppen hon har gjort i Sverige = 1. kladdig bana tufft tempo 2.gucciadoro jagar en tokhet häst och blir knappt slagen
pelleplutt är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-06-19, 14:34   #12
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 733
Sharp$: 37600
Standard

I första så tror jag Goop vinner fram- och baklänges.
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-06-19, 14:44   #13
 
Reg.datum: mar 2012
Ort: stockholm
Inlägg: 15 403
Sharp$: 30288
Standard

Daniel Berglund skriver sina sista tips för travnet idag

Enligt mig den enda läsvärda tipstern på Travnet.
Basse är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-06-19, 14:56   #14
 
Reg.datum: maj 2011
Inlägg: 870
Sharp$: 101
Standard

nån som har spelat nåt på Legolas idag ? jag får 130 General error varje gång jag försöker lämna in
Ante30 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-06-19, 15:14   #15
 
Reg.datum: mar 2012
Ort: stockholm
Inlägg: 15 403
Sharp$: 30288
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Ante30 Visa inlägg
nån som har spelat nåt på Legolas idag ? jag får 130 General error varje gång jag försöker lämna in
Jag har inte provat idag, men det låter som Legolas.

Man tycker att efter 2 år så borde de kunna anordna ETT spel på hästar i veckan men det är tydligen en svår uppgift.
Basse är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td