Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2019-06-22, 17:33   #91

AmaerildeRimfrosts avatar

Reg.datum: nov 2017
Sharp$: 242

AmaerildeRimfrost Expertre
Stats: 70 - 95 - 9
ROI: 101.99%
Vinstprocent: 42.42%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av olle Visa inlägg
Ja så är det, men ändå otroligt svårt att få 7 rätt som var enda möjligheten till annat än kaffepengar. Själv var mitt bästa beslut idag att inte lägga några pengar på GS75.
Jo, efteråt är det enkla beslut men den ger 400 000 om vi byter de två som jag nämnde ovan samt om Intense Boko vinner sista så. Då ger den ruskigt bra betalt trots tre stora lampor som vann!

Man måste testa för att våga och oftast går det ju åt helvete
AmaerildeRimfrost är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-06-22, 17:41   #92

Reg.datum: jun 2011
Sharp$: 1290
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av AmaerildeRimfrost Visa inlägg
Inte ens nu gav sexorna 60 spänn, utan 59 spänn så vi var nog nere på dryga 40 kronor med favoriten!
T o m knappa. Men ca 40 kr är korrekt bedömning.

Skriv till ATG och tjata på dem att de borde börja visa ev utd på 1&2 fel.

Det är ju betydligt fler som har chans på vinstrader med 1&2 fel än som har chans på alla rätt!
Gammal 2019-06-22, 17:45   #93

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Strappa71 Visa inlägg
T o m knappa. Men ca 40 kr är korrekt bedömning.

Skriv till ATG och tjata på dem att de borde börja visa ev utd på 1&2 fel.

Det är ju betydligt fler som har chans på vinstrader med 1&2 fel än som har chans på alla rätt!
Ja, ATG är ju kända för att lyssna på dina kunder Känns lite som att skriva till Trump och be honom ta bort alla tullar
Gammal 2019-06-22, 17:46   #94

Reg.datum: sep 2010
Sharp$: 61666
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av AmaerildeRimfrost Visa inlägg
Jo, efteråt är det enkla beslut men den ger 400 000 om vi byter de två som jag nämnde ovan samt om Intense Boko vinner sista så. Då ger den ruskigt bra betalt trots tre stora lampor som vann!

Man måste testa för att våga och oftast går det ju åt helvete
Jo men jag har inte de ekonomiska resurser som ni yrkesspelare har till spelande. Därför måste man speciellt när det gäller de dyra streckspelen där chansen till återbäring är oerhört mycket lägre än på enloppsspel välja speltillfällen med stor omsorg för att ha en rimlig chans att gå plus på sikt. Inte en chans för mig varken ekonomiskt eller tidsmässigt att gå in på de stora streckspelen och omsätta fyrsiffriga belopp i stort sett varje dag som så många här på sharps gör.
olle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-06-22, 17:50   #95

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av olle Visa inlägg
Jo men jag har inte de ekonomiska resurser som ni yrkesspelare har till spelande. Därför måste man speciellt när det gäller de dyra streckspelen där chansen till återbäring är oerhört mycket lägre än på enloppsspel välja speltillfällen med stor omsorg för att ha en rimlig chans att gå plus på sikt. Inte en chans för mig varken ekonomiskt eller tidsmässigt att gå in på de stora streckspelen och omsätta fyrsiffriga belopp i stort sett varje dag som så många här på sharps gör.
Det är nog de flesta överens om, sen är det ju även ett nöje. Klart man kan bli galet mer selektiv i sina val av omgångar men samtidigt vet jag att det finns många där man är rätt på det och det ger bra där man skulle avstått så.

Men självklart ska man behandla streckspel lika varsamt som vanliga singelspel. Åtminstone ur ett ekonomiskt perspektiv!
Gammal 2019-06-22, 18:05   #96

Reg.datum: sep 2010
Sharp$: 61666
Standard

Livesändningen från Skellefteå har börjat och det ser bra ut med banan så ska kolla lite på det senare i kväll. Brukar gå att hitta ett och annat bra spel när de flesta bland banans storpublik hellre dricker öl än sitter i lopparkiven med ett glas mjölk innan loppen
olle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td