Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2019-06-25, 09:21   #1
 
Reg.datum: jul 2018
Ort: Halland
Inlägg: 6 458
Sharp$: 17411
Standard

V64 Solvalla 25/6 Jackpot


Ikväll är de lite Jackpot, nästan 900.000 extra i potten!

Längd: 1000 m
Bredd: 20,7 m (2140 m), 21,7 m (1640 m)
Upplopp: 196 m
Open stretch: Nej
Vinklad startbilsvinge: Nej




Ojoj, vilka fina hästar vi får i avd 1 för att vara en Tisdag kväll på Solvalla!
6 Ural är storfavorit just nu men det finns motbud..
5 Dont Mind Me felfri hittar troligen till spets och Ural kan få dödens.
1 Urban Kronos har bra kapacitet men har inte visat nåt av det i år.


1 Zelig Bi (avd3) är svårbedömd då den galopperade i hittils enda starten i Sverige jag gillar dock verkligen motbudet 4 Burning Man från Petri Puro den har dock haft problem under karriären att göra två bra insatser i rad.
Senast starten var väldigt övertygande.

Min skräll i omgången är i epilogen med 2 Real Masterpiece som är en nästagångare för egen del, valde att spika den i förra starten men den galopperade i första kurvan efter den tappat spets och tappade väl sisådär 15 längder åtminstone men var endast 1 längd efter vinnaren i mål.
Formbesked!

Hur spelar ni? Nåt roligt tvillingdrag kanske? DD?
viking90 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-06-25, 10:06   #2
 
yoozoos avatar
 
Reg.datum: maj 2012
Inlägg: 2 142
Sharp$: 8103
Standard

Har bara bläddrat igenom startlistorna men tycker mig ha hittat en underspelad i 7 Nice and Quick, platsat i 4 av livets 6 starter och som sämst 4:a (2 ggr), kanske inget för vinnarlirarna men ett tänkbart tvilling- eller triobud får jag 3 ggr på plats när nätbolagen släpper sina odds så är det taget.

Mitt skrälldrag i epilogen heter 7 Lass Revenue men även denna kan ha lite svårt att sticka nosen först men ett tänkbart tvilling-/trio-objekt.
yoozoo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td