Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2019-07-08, 08:51   #1
 
Reg.datum: jul 2018
Ort: Halland
Inlägg: 6 458
Sharp$: 17411
Standard

V4/LD Boden 8/7


Min första semesterdag, lite halv grått ute så blev soffan de första timmarna nu på förmiddagen!

V4-3/LD1
Mitt drag här är 2 Decamerone som häromsisten mötte en av favoriterna 3 Canwin BF. Canwin BF hittade till spets och ledde loppet runt om från bricka 1 mitt drag startade från bricka 12 i det loppet och hittade via tredje spår fram till dödens med halvvarvet kvar och utmande om segern hela vägen in mot mål.
Högst vinstprocent utav alla i loppet! Dock "bara" vunnit 1 av 5 i Boden.
Men sett till oddset/procenten är det ett roligt drag från mig.

V4-1
8 Utmost med offensiva Krister Söderholm blir min spik på V4 chansar med en spik direkt i inledningen med andra ord. Snabb ut och lär få vettig position trots spåret!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Gotland (+4)
viking90 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-07-08, 11:14   #2
 
Viroids avatar
 
Reg.datum: jan 2012
Inlägg: 2 896
Sharp$: 16080
Standard

Jag inledet med att dubbla Utmost med 15 Il Vero Alfredo som är oerhört kapabel när han är hel.

Det blir en del streck i andra avdelningen, 1, 5, 9, 11 & 13 såg vettigast ut.

Canwin B.F. spikar jag utan darr, har härdats i lite tuffare gäng och borde ha en fin chans idag.

Sista är ett bedrövligt uselt lopp, men det är väl sådana som Ove A brukar vinna? Kollektivet hade gjort honom till stor favorit på tidigare meriter och presteras det inte idag blir det poängnöd. Antar att allt är i ordning och spikar den också.

10 rader, ingen potential till hög utdelning, men lite roligt på lunchen kan det ju bli i alla fall.
__________________
Alternativet till utveckling är förr eller senare avveckling.
Viroid är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-07-08, 12:22   #3
 
Reg.datum: jul 2018
Ort: Halland
Inlägg: 6 458
Sharp$: 17411
Standard

Nu fick jag annat för mig så missade loppen men en blick i resultat listan visar ju att mina drag icke levererade alls....
viking90 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td