Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2019-07-15, 21:19   #31
 
Reg.datum: jul 2018
Ort: Halland
Inlägg: 6 458
Sharp$: 17411
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av olle Visa inlägg
Jakob Faksen 5a ser jag. Måste ändå ha varit ett bra platslir till 11,50 när det gett 1,84-3,46 hos atg. Men som 5a lika dåligt i efterhand.
Den fick ett alldeles för tufft lopp tyvärr.

Det var många längder fram till duon som bestod av vinnaren och favoriten och Jakob Faksen fick göra grovjobbet där bakom och gick bra hela vägen till upploppet då hade den plockat in mycket med tanken tog nog slut där.
viking90 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-07-15, 21:22   #32
 
AmaerildeRimfrosts avatar
 
Reg.datum: nov 2017
Inlägg: 7 366
Sharp$: 122

AmaerildeRimfrost Expertre
Stats: 70 - 95 - 9
ROI: 101.99%
Vinstprocent: 42.42%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av dado Visa inlägg
Nya tag imorgon Olle..Jägersro v64
Nån intressant drag/spik?
Marc i första och Brasso i fjärde! Att de inte är favoriter i nuläget är enligt mig tacksamt! Vi får väl se imorgon när det seglar in lite mer riksdaler hur streckprocenten ändrar sig!

Annars är ju Upset Face riktigt bra men till 75% känns det inte så kul.

Unar Bi spelar i samma liga där att den känns tråkig! Men bägge dessa har ju bra vinstchanser.

Om du nu kan lita på mina tankar Annars kanske Olle har något klokt att säga!

// Mr Stolpe Ut!
AmaerildeRimfrost är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-07-15, 21:35   #33
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 143
Sharp$: 56997
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av dado Visa inlägg
Nya tag imorgon Olle..Jägersro v64
Nån intressant drag/spik?
Nä. Är i sommarhuset som ligger granne med Kiviks marknad som började idag. Har inte hunnit kolla mer än att jag sett att det är fina lopp på huvudbanorna resten av veckan som är värda att läsa på. Ledig tre veckor nu så då kommer det finnas lite tid att läsa på mer än helgtravet.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Gotland (+5)
olle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td