|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#1 |
Åby V-64 1 augusti
Noterar att Flemming tar färjan över för att montea en häst i avd 2. Funderar på att lägga 7,5 % av spelkassan på den.
|
|
|
|
|
|
|
#2 | |
|
Reg.datum: nov 2017
Sharp$: 242AmaerildeRimfrost Expertre Stats: 70 - 95 - 9 ROI: 101.99% Vinstprocent: 42.42% |
Citat:
Jag må vara tråkig men det där vinner väl Bonnies Celebrity! |
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Enligt danska medier har han det men det var några år sedan i lopp...
https://www.danskhv.dk/nyheder/2019/...mming-jensen!/ Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
TOBYTYKE (+1) |
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Ruskigt tråkigt att det inte är fulla fält.
6 startande i första avdelningen där dom kör om 125.000 borde inte det vara full anmält på Åby? |
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Skräpomgång. Då kan man lägga fullt fokus på Europa leauge kvalen i kväll och speciellt den i Malmö där världslagen Malmö FF och Domzale möts. Vinner MFF ska jag gå och se kvalomgång 3 live nästa torsdag för då är man tillbaka i storstaden efter semestern.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Ochs5 (+5) |
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Sharp$: 242AmaerildeRimfrost Expertre Stats: 70 - 95 - 9 ROI: 101.99% Vinstprocent: 42.42% |
Ja, för Europa League kvalen är ju inga skräpomgångar! Där om något är det väl en jävla massa skitlag - inklusive MFF!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
MikaF (+20) |
|
|
|
|
|
#8 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#10 | |
|
Citat:
För många år sedan, när Fleming var mer på topp än han är nu, läste jag ett uttalande av honom där han sa att han alltid galopptränade sina hästar: de skulle få använda andra muskler än i trav. Skonsamt ansåg han. Vet ej hur han gör nu. |
||
|
|
|
|
|
#11 |
|
Vi kör väl lite snack ifrån Visby i denna tråden med då det går ikväll också
![]() Monark Newmen ska ut till öjn o tävla hoppas de har fått ordning på Persson megastjärna! Var ju helt kass för två starter sedan och folk trodde nästan hästen skulle stryka med då de befarade fel på hjärtat men som tur så var det bara allergi som spökade senast tog den till galopp men det här fältet ska den ju städa undan om den är tillbaka till sitt riktigt jag! |
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
Kollat bara snabbt igenom kvällens omgång. Känns som Sofia A. har rätt så god chans att vinna två lopp (V64-2 och V64-4)
|
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
Säg inte så Olle jag är på väg till Åby.
|
|
|
|
#14 |
|
4.25 på Appaloosa... Blev ett litet spel men hade hoppats på lite högre odds!
Sjukt intressanta tävlingar ikväll. Känns som jag borde kunna sätta V6 på typ 32 rader..
|
|
|
|
|
|
#15 | |
|
Citat:
Tror att den kan bli en 25% för den lär väl Sören Englund skrika ut.
|
|
|
|
|