Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2019-08-02, 14:40   #16

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 43
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Billman Visa inlägg
Stackar Peter Lundberg. Inget psyke. Store Berg kommer med en skithäst. Släpper! Vad tänker han att det ger för framtiden? Att Berg alltid kommer att utmana honom om spets. Dom där nya tänderna han satt in tycks inte ha hjälpt hans självförtroende. Man måste tävla och inte bara hålla på med djurskötning.
Hmm, han brukar ju alltid svara som psyk oavsett häst så hör ju inte till vanligheterna att han släpper precis.
sigh är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-08-02, 14:42   #17

HuBBaBuBBas avatar

Reg.datum: jul 2012
Sharp$: 1750
Standard

Heaven and Hell ramar in v65 och jag glömde kryssa i v6 :(

Beskriver travet rätt bra (heaven and hell)
HuBBaBuBBa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-08-02, 14:46   #18

Reg.datum: apr 2011
Sharp$: 6492
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av sigh Visa inlägg
Hmm, han brukar ju alltid svara som psyk oavsett häst så hör ju inte till vanligheterna att han släpper precis.
kommit tillbaka från lång frånvaro, så jag förstår det, men att bergh ska fram å köra med en massa lik som inte har form är oförståeligt.

men han är ju också en spelare och korthaj delux så man vet inte.
shjuve9le är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-08-02, 14:53   #19

Reg.datum: aug 2013
Sharp$: 2628
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av sigh Visa inlägg
Nja, han släppte sist med den här, det gick åt pipsvängen. Innan gick han 13,5 från 15 spår och det borde räcka på Lindesberg om man inte tappar tänderna och ger upp redan innan man raceat:
Billman är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-08-02, 15:06   #20

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 43
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av shjuve9le Visa inlägg
kommit tillbaka från lång frånvaro, så jag förstår det, men att bergh ska fram å köra med en massa lik som inte har form är oförståeligt.

men han är ju också en spelare och korthaj delux så man vet inte.
Ja nu svarade jag han som påstod att Lundberg alltid släpper. Ser inget fel i att släppa med den hästen heller just med tanke på det.
sigh är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td