|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#31 |
|
TVILLING
Inlämnat: 2019-08-04, 16:05 Bergsåker Lopp 7 Söndag 2019-08-04 Start: 16:06 Kostnad: 40,00 kr Vadet gäller startnummer Hästar 5, 7 Utgångshästar 4 Global Amazone 2 x 20,00 kr = 40,00 kr. Totalt: 40,00 kr. Rättningskod: VMH GHF NML |
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
Fattar inte varför Djuse till varje pris ska locka fram en rygg där, det är väl bara att gasa? Hade nog hunnit fram om han bara kör och inte väntar 100 meter på att få en rygg han ändå kommer behöva lämna ganska omedelbart...
|
|
|
|
#33 |
|
Erik A. lyckades smita ut i tredje utv. och borde sen gått ut och gett Djuse rygg för att själv försöka att komma bland 4 bästa.Han satt kvar.Djuse blev i alla fall trea medan Båth får inget sto med sig till finalerna.
|
|
|
|
|
|
|
#34 |
|
Enormt klantigt av Erik att inte gå före Johan där när dödenshästen pullade upp. En chans fick han att ge sig själv möjlighet att vinna loppet men den sumpade han. Får sälla mig till kören som säger att Erik är på dekis tyvärr...
|
|
|
|
#35 |
|
Ja det var ju också bland det konstigaste beslutet på ett tag. Bara att styra på ju när man får en perfekt lucka ut från innerspåret med mindre än halvvarvet kvar. 2 raka hjärnsläpp för Erka...
|
|
|
|
|
#36 |
|
Helt riktigt. Johan gjorde draget och Erik insåg att han var någon tiondel för sen och fick vara kvar. Där försvann hans möjlighet till en bättre placering.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
hoola (+2) |
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
Vilken utveckling på Riordans nya Megastjärna Aetos Kronos och efter vinsten i Åbergs i tisdags måste man säga att Jerry Riordan verkligen nu tillhör de absolut bästa tränarna vi har i landet.
|
|
|
|
|
|
|
#39 |
|
100 kr i GS75 värde. Vinner Alaska Dany nästa och något av de 4 betrodda kallbloden sista så blir det dubbel jackpott och 74 procents spelavdrag på GS75.
|
|
|
|
|
|
|
#40 | |
|
Citat:
Inte svårt alls att vinna första avd. med en i sammanhanget överlägsen häst men när det gäller lite mer taktisk kyla och omdöme så känns det alltför ofta att det inte är samma Erik som förr. |
||
|
|
|
|
|
#41 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#42 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#43 |
|
Har han varit i många år nu tycker jag, jämfört med stortränarna ganska litet stall utan en massiv kö som gör att han kan "förbruka" hästar på löpande band som de (tror inte det är samma kö som hos de stora iallafall, ser inte ut så). Presterar ändå lika bra eller bättre. Något gör karln helrätt, det är ett som är säkert!
|
|
|
|
#44 | |
|
Citat:
osv osv..... Varför skulle just en Åbergs-vinst vara kvittot som behövs för att han ska räknas vara en av de bästa vi har i landet? Det var han långt innan Åbergsvinsten. Det var bara ett lopp i mängden av alla hans framgångar. Aetos är ett monster, där håller jag med dig såklart. Svider enormt att jag sprack på den på Elitloppssöndagen. Hade räknat ut att Gula favoriten och enkelspårige albanskåningen skulle knäcka varandra. Men missade ändå Aetos. Dyrköpt läxa kan man säga.
|
|
|
|
#45 | |
|
Citat:
Flerbong på favoritrader på 3-pott-spel är garanterat minus-EV. Men jag hoppas såklart du får in den.
|
|
|
|
|
|