|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#46 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#47 |
|
Han ropade ut vinnaren lite väl säkert där va?
|
|
|
|
#48 |
|
Jäklar vad het Eriks häst blev. Dubbla gungar och då är det hopplöst.
|
|
|
|
|
|
|
#49 |
|
Vilken insats av Lövgrens häst. Vad vore en stor unghästfinal utan hästar från Jägersro?
|
|
|
|
|
|
|
#50 |
Lövgren
Spikade Global Anarchy på DD (också spik på systemet men där är jag borta) mot alla och en extra slant mot 8. Tack Lövgren!
A-häst! |
|
|
|
|
|
|
#51 | |
|
Citat:
"Rätt" val om man tror på just de här som vunnit....är att stå över V75. Även om det blev en liten oddsare nu i sjätte så är det inget bra att ens försöka med de här favoriterna.
|
|
|
|
#52 | |
|
Citat:
Jag hade #5. Det underlättade en smula för dig.
|
|
|
|
#53 |
|
Två Global hästar och en vinner och den andra tvåa
fin tvilling om man uppmärksammar sånt.
|
|
|
|
|
|
|
#54 |
|
Då kan man stänga ner för dagen och vänta på startlistorna till Åby nästa lördag som ska komma om två timmar . Åbys stora pris blev väl inte riktigt vad man hoppats på med det förstapriset.
Härliga Hästar i dagens E3 uttagningar. |
|
|
|
|
|
|
#56 |
|
Avslutar med en Trio.
TRIO Inlämnat: 2019-08-04, 16:59 Bergsåker Lopp 10 Söndag 2019-08-04 Start: 17:08 Kostnad: 60,00 kr Vadet gäller startnummer Plac. 1:a: 1 Järvsömalla 2:a: 5 Wilkas 3:a: 8, 10 2 x 30,00 kr = 60,00 kr. Totalt: 60,00 kr. Rättningskod: VKK DHK RGF |
|
|
|
|
|
|
#57 | |
|
Citat:
Den var jättebra. Påstår man annat är man blind. Jag hade dock hellre sett någon annan Jägersro-tränare i finalen. Lövgren unnar jag aldrig något sedan han visade sina rätta färger för en tid sedan i "info-debatten". JLs åsikter i det ämnet var smått hårresande korkade. ( Fast JL är inte någon "riktig skåning" kanske? )
|
|
|
|
#58 | |
|
Citat:
|
|
|
|
#59 | |
|
Citat:
Malmö är en härlig stad. Oerhört mångkulturellt med allt från norrlänningar till albaner och det talas mer än 140 olika språk där nu. Det avspeglar sig så klart också inom travet här nere. |
||
|
|
|
|
|
#60 |
|
Du hade nog fått större dominans söderifrån då. Ludde skrev i en krönika att han tycker det är alldeles för långt att resa till Norrland med sina treåringar för E3 uttagningarna.
|
|
|
|
|
|
|
|