|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#1 |
V86 Bollnäs
Regnet verkar ska upphöra runt första start...https://www.svt.se/vader/sok/?q=bolln%C3%A4s
Senast redigerad av mikaels den 2019-08-07 klockan 10:53. |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Administrator
|
7 och 14 i fjärde kanske kan vara något? Vettiga spår i trappan...
|
|
|
#3 | |
|
Citat:
...14 ska alltså ta ca 30m på hästarna 3,4 o 7, som springer 14-tider, tror det blir mycket tufft...men farligt att såga för mycket, då vinner den väl ...
Senast redigerad av mikaels den 2019-08-07 klockan 13:00. |
||
|
|
|
|
|
#4 |
|
Unibet ger 2,55 på Victory Highness, det tar jag på studs...kan dock vara en man skulle kunna avvakta pga "överstreckning"(?), men tror inte man får högre...
|
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
- Det ser jättebra ut med henne. Hon var riktigt bra senast och det fanns mycket krafter kvar enligt Rikard. Det måste vi ta fasta på. Vi körde med rycktussar för första gången då och även barfota, vilket gav bra effekt. Hon blev väl lite flegmatisk till slut när hon inte såg de andra, hon tävlar ju med halvstängt huvudlag. Det var väldigt varmt den dagen och det är väl det enda negativa jag kan peka på, men av det jag kan se har hon tagit loppet på väldigt bra sätt. Jag hade bara kört ett banjobb via 1.25 inför senast och hon borde vara ännu bättre. Troligen barfota runt om, men minst barfota fram. Halvstängt huvudlag, jänkarvagn och rycktussar. Det är en jättebra chans, men hon gillar inte kladdig bana och det bör man ha koll på, säger Erik Holm...sista raden där, bör man alltså ha koll på, kan dock bli svårt att veta hur banan ser ut då, trots att det regnar vid inlämningsstopp...gäller den klara favoriten i fjärde...
|
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Zinco Jets senaste lopp var magiskt bra, trots dubbla galopper så utmanade han finlands bästa fyra-åring...3140 borde passa bra enligt Salmela och då blir det ju inte lika stressigt som senast...
|
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Ny och trevligare prognos...https://www.svt.se/vader/sok/?q=bolln%C3%A4s verkar alltså upphöra redan vid 18-tiden, vi får si...
Senast redigerad av mikaels den 2019-08-07 klockan 13:59. |
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
6 Ailihphilia i V86-4 gick med svensk jänkarvagn för första gången senast och var då grymt fin.
Måste vara ett spelfynd till 4 % |
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Young DaVici är hyfsat inmatchad i loppet...sköter bara Lennartsson korten rätt(inte min favoritkusk....) borde det vara toppchans. Favoritdistans, flera lopp i kroppen o troligtvis i toppform nu. Har dessutom 1 av 1 på Bollnäs.
|
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Jens Sjödén V86 Bollnäs på Service Plays
|
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
Alltid hårt spelad men vinner ytterst sällan. Nu med spår på vägen över 3 varv, nej det går inte. Jag ser den iallafall som en av de mest överstreckade i hela omgången. Tror jag kommer köpa favoriten och spika där!
|
|
|
|
#12 | |
|
Citat:
)? 19% i segerprocent. Samma som Zinco o högre än favoriten.... mest kr/start tjänat dessutom. Går ner i klass idag o slipper tilläggen på kapabla spetshästar. Kusken emot säger jag. Och favoriten också ska tilläggas, som också står bra inne i loppet.
Senast redigerad av svepet den 2019-08-07 klockan 15:17. |
||
|
|
|
|
|
#13 |
|
Daniel Berglund (Travronden) V86 Bollnäs på Service Plays
|
|
|
|
|
|
|
#14 | |
|
Citat:
|
|
|
|
#15 |
|
Tycker det är jättekonstigt att Pydin är stor favorit i sista loppet. Både Berglund och Sjödén satte honom som etta såg jag. Sjödén visserligen svårt enögd när det kommer till just det där spåret. Han är ju urstark men öppnar också jättedåligt bakom bil och har usel statistik på just kort distans. Trots att han sällan mött så hårt motstånd som ikväll. Kan mycket väl bli vingel trots bra nummerbricka.
Låser nog det där på Tangen Haap och Smedheim Solan som har bra lägen och gått jämnt och bra på slutet! Om nu inte Pydin kommer direkt och de viker sig för offensive Ove så ska de bita ifrån sig bra. Odd Herakles har 4 raka segrar men det är från spets alltihopa och dit kommer han inte nu. Tror inte han klarar av att brotta ner alla tre svenne-ekipagen (och Roli Eld) där bakifrån, alldeles för hårt streckad!
|
|
|
|
|