|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#91 |
|
Sorry! Blanda ihop.. 100 ggr Danmark!
|
|
|
|
|
|
|
#92 |
|
Allt inom trav gör många fattig tyvärr. Att gå plus på trav är nog nästan omöjligt.
|
|
|
|
|
|
|
#93 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#94 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#95 |
|
Om du läser detta Gotland hoppas jag får en ursäkt!
|
|
|
|
|
|
|
#96 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#97 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#98 |
|
En sista bara: 90 till 95 procent går back på att spela på ATG eller annat spel. Du säger att det inte är så........man bara undrar vars du bor nånstans.
|
|
|
|
|
|
|
#99 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#101 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#102 |
|
Administrator
|
Läser allt här inne! Men förstår inte vad som ska ursäktas?
Det finns massor av kunniga travmänniskor här inne på forumet. Många delar med sig av både sina tankar och sina spel. Inte alla. Vissa lägger ut andelar. Andra inte. Vem/vilka man väljer att rygga är upp till var och en. Dock bör man alltid ha i åtanke att det är just spel vi pratar om och man bör aldrig spela för mer än man har råd med. Ingen tipster sätter alla sina lir. Mitt råd till andelsköpare i stort är att försöka hitta en tipster vars spelstil man gillar och sedan följa denne under en längre tid. Men trav är svårt och när det kommer till just de större streckspelen kan det ibland gå långt mellan "klonkarna" medan man ibland så hittar in i ett riktigt stim och hänger dit flera fina vinster i rad. Själv var jag ruskigt fel ute på V86:an igår. Jag hittade inte många rätt och så är det ibland. Men det kan vända snabbt och redan på lördag tar vi nya tag! Snart sitter fullträffen igen!
|
|
|
|
#103 | |
|
Citat:
Jag gick igenom dina inlägg och du har ställt samma fråga ett x antal gånger till folk här inne gällande vilken insats dom spelar med, men jag kan bara se att det är du som beter dig som en femåring. Det är du som ska be om ursäkt och inte nån annan. Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
DIF (+2) |
||
|
|
|
|
|
#104 |
|
Opps har precis kollat Endgame o här vart det mkt snack medan man var borta!
Tack Gotland har haft en svacka men försöker kämpa mig tillbaka igen så varje liten vinst känns jättestor just nu ![]() Tycker vi fortsätter o peppa varandra till nya vinster för ngt annat är ju inte sjyst i denna lilla travvärld där man ständigt blir överkörd av dåliga kuskar + banor + utrustningsändringar hit o dit Kan var lite skönt o logga in o se alla kämpa så gott dom kan med tips o torskbongar o ändå med glimten i ögat kunna ta en förlust o gå vidare till nästa dag.Som ngn sa det är ju inte ett sprinterlopp vi håller på med här. Ibland får jag lite ideer men oftast duger dom inte till + att jag många ggr drar mig för att skriva självklarheter som jag tror alla vet om. Nej nu är kl. mkt nya tag i morgon o lycka till alla! Senast redigerad av coolmanriver den 2019-08-09 klockan 01:34. |
|
|
|
|
|
|
|