|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#76 |
|
Äsch... bara att ge upp och vänta på mackpeters DD - rygga, lasta allt vad man har och räkna in
|
|
|
|
|
|
|
#77 |
|
Grym insats där iaf!!! Fortsätter det spricka i kanten på systemet blir det pott, Slimfit eller Global Science i nästa por favor!
|
|
|
|
#78 |
|
Där gjorde jag misstaget att lyssna på kommentatorerna innan start och tog 9 istället för 6 . Nu blir det att stänga av ljudet för all framtid. Björn R liksom. Då får man skylla sig själv:(
|
|
|
|
|
|
|
#79 |
|
Vad gör Ohlsson... kör han framåt direkt är det han som vinner från dödens istället.
|
|
|
|
|
|
|
#80 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#81 |
|
De jag ville ha med istället för att spika 8 va majoren och Findus m.
|
|
|
|
|
|
|
#82 | |
|
Banned
|
Citat:
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Ochs5 (+5) |
|
|
|
|
|
|
#83 |
|
Hahah hur får man med den lixom?
|
|
|
|
|
|
|
#84 |
|
Vi jobbar på mot en dubbel jackpot nästa onsdag.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
abborre (+5) |
|
|
|
|
|
|
#85 |
|
F***a! 5 hästar och trodde helt enkelt inte på att Sjöströms skulle kunna räcka till...
|
|
|
|
#86 |
|
Man läste intervjuerna för dåligt där helt enkelt! Det står ju utskrivet att Jepson skulle släppa till Sjöström och att Classe ska köra i spets...fan!
|
|
|
|
#87 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#88 | |
|
Citat:
DAGENS DUBBEL Inlämnat: 2019-10-02, 21:08 Solvalla, Bergsåker Onsdag 2019-10-02 Start: 21:40 Kostnad: 400,00 kr Vadet gäller startnummer Avd 1: 7, 13 2: 6 Donners Am 2 x 200,00 kr = 400,00 kr. Totalt: 400,00 kr. Rättningskod: Good Luck Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
eveton (+10) |
||
|
|
|
|
|
#89 |
|
Hade Ulf kört Findus M hade nog folk spikat den. Två sist på v86 över lång distans som jag skrev tidigare. Man e ju dum i hela huvudet.
|
|
|
|
|
|
|
|