Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2019-10-08, 00:13   #1
 
Reg.datum: mar 2019
Inlägg: 3
Sharp$: 22
Standard

Överodds på platsspel


Hej, jag är en nybörjare på trav men känner ett stigande intresse. Hur är det med överodds på platsspel? Om jag chansvärderar ett platsspel - på goda grunder - till ex 30%, så är det ju nästan omöjligt att få ett odds som överstiger det. Dvs 3 gånger pengarna. Kan nån förklara för en nybörjare?
skruven1 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-10-08, 00:38   #2
 
Reg.datum: okt 2010
Inlägg: 957
Sharp$: 4929
Standard

Det räcker inte bara att värdera chansen för din häst. Du måste också värdera chansen på de andra två platserna med resp. hästar eftersom det handlar om poolbetting på ATG, vilket gör det än mer komplext. Eftersom det är svårare än att värdera fasta platsodds går det därför att tjäna lite på det om du lägger dina spel hos t.ex. SP Nordicbet då det inte stör omsättningen.
Lobo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-10-08, 00:54   #3
 
Reg.datum: mar 2019
Inlägg: 3
Sharp$: 22
Standard

Tack Lobo, jag fattar
skruven1 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td