Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2019-10-11, 12:53   #1
 
Reg.datum: apr 2011
Inlägg: 3 317
Sharp$: 6208
Standard

Klaus kern v65


Vad gör den gamla jävla cp skadade idioten ? Kör för bästa placering my ass . Hade jag varit Oskar så hade jag lätt sopat ner gubbfan. Kör som ett cpskadat livsmongo med en häst som inte vunnit på 60 starter, vem har betalat han ?

Jag hade såklart spik på 6an. Kräver fan en intervju där dom ifrågasätter han och hans styrning

Med 4x5 kvar x 20 endast v6
shjuve9le är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-10-11, 13:16   #2
 
AmaerildeRimfrosts avatar
 
Reg.datum: nov 2017
Inlägg: 7 366
Sharp$: 122

AmaerildeRimfrost Expertre
Stats: 70 - 95 - 9
ROI: 101.99%
Vinstprocent: 42.42%

Standard

Tja. Jag tycker ju det är bra att de faktiskt tävlar och det är ju även fritt fram för ledaren att släppa spets om man nu inte tror man kan svara och vinna.

Jag tycker de borde spöa upp alla som bara sitter och låter favoriter köra i 20-tempo för att sen rinna undan på upploppet och så kör övriga för andrapriset.

Sen var det väl inte den smartaste styrningen men Uhrberg körde ännu sämre för någon dag sen eller Moberg... Kern kom väl ändå femma eller så i loppet. De andra som svarat eller tryckt som jag nämnde ovan kom sist i mål - 20 meter efter näst sista häst typ!
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Altoc (+10)
AmaerildeRimfrost är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-10-11, 13:34   #3
 
Reg.datum: dec 2012
Inlägg: 1 304
Sharp$: 4111
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av shjuve9le Visa inlägg
Vad gör den gamla jävla cp skadade idioten ? Kör för bästa placering my ass . Hade jag varit Oskar så hade jag lätt sopat ner gubbfan. Kör som ett cpskadat livsmongo med en häst som inte vunnit på 60 starter, vem har betalat han ?

Jag hade såklart spik på 6an. Kräver fan en intervju där dom ifrågasätter han och hans styrning

Med 4x5 kvar x 20 endast v6
Det står ju trots allt i programmet att han är med som kusk så det kan inte vara någon överraskning att det blir så här ibland. Kommer ihåg när Ludde började köra o tokgasade med alla sina hästar o spelarna skrek att han var en idiot men som jag sa då det står i programmet att han är med så då får man vara medveten om att det kan bli fart. För att inte tala om Ingrid Bengtsson som körde lika men ofta inte hade täckning för sina styrningar. Här har vi ju problemet med travsporten med alla dessa hyrkuskar som bara ser till att köra in så my pengar som möjligt. Förr tävlades det mer när tränarna körde själva o var tvungna att dra in pengar. Nu är alla alldeles för taktiska därför är det nästa roligare att titta o spela på någon mindre bana utan topptränarna där dom inte har så stor koll på vad dom andra hästarna kan i loppen
abborre är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-10-11, 13:43   #4
 
Reg.datum: maj 2013
Inlägg: 4 038
Sharp$: 2231
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av abborre Visa inlägg
Det står ju trots allt i programmet att han är med som kusk så det kan inte vara någon överraskning att det blir så här ibland. Kommer ihåg när Ludde började köra o tokgasade med alla sina hästar o spelarna skrek att han var en idiot men som jag sa då det står i programmet att han är med så då får man vara medveten om att det kan bli fart. För att inte tala om Ingrid Bengtsson som körde lika men ofta inte hade täckning för sina styrningar. Här har vi ju problemet med travsporten med alla dessa hyrkuskar som bara ser till att köra in så my pengar som möjligt. Förr tävlades det mer när tränarna körde själva o var tvungna att dra in pengar. Nu är alla alldeles för taktiska därför är det nästa roligare att titta o spela på någon mindre bana utan topptränarna där dom inte har så stor koll på vad dom andra hästarna kan i loppen
För att inte tala om Erik Svensson i sina praktdagar med framspår så visste man att spetsen skulle nås
Nu vill jag se en annan kusk lyckas på Eskiltuna i lopp.9 nr.7. East Ender(5 raka gal) Kaj K Luomala.
För det heter väl 171 gången gillt(segrade 17/3-2011)hoppas hoppas
coolmanriver är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-10-11, 13:44   #5
Banned
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 3 017
Sharp$: 5157
Standard

Ludde


Tyvärr körde han bort många sköna kronor med Going Kronos. Typ 5:e spår
och full fart...sen blev hästen borta rätt snart från banorna. Men den gick med ordentlig vinst ändå kan man tänka...
valo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-10-11, 14:40   #6
 
Reg.datum: maj 2013
Inlägg: 4 038
Sharp$: 2231
Standard

Nu vill jag se en annan kusk lyckas på Eskiltuna i lopp.9 nr.7. East Ender(5 raka gal) Kaj K Luomala.
För det heter väl 171 gången gillt(segrade 17/3-2011)hoppas hoppas[/QUOTE]

Dumgalopperar o springer o slänger med huvudet i princip hela loppet, men besitter överlägsen fart i denna låga klass. Vet inte om han fick behålla 4e priset eller om Kaj lyckades undvika galoppsteg sista 100 m.
coolmanriver är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td