Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2019-10-15, 21:51   #16
 
Reg.datum: maj 2017
Inlägg: 869
Sharp$: 4380
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av warn90 Visa inlägg
Sorry Bowery !!! Försåt va du menar , helt ok !!! Men vill ändå att vi tillsammans gör bra system där vi kanske vinner i längden !!! Bättre när nån har nåt helt klart o vi tar dom tillsammans !!!
Den som sitter på den spåkulan hade jag gärna träffat
kire1111 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-10-16, 12:16   #17
 
Grants avatar
 
Reg.datum: okt 2012
Ort: Slättelynga
Inlägg: 2 442
Sharp$: 6099
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av warn90 Visa inlägg
Måste undra varför Sharps spelare gör andelar
hela tiden utan att vara kunniga?
Om du verkligen tänker det du skriver så tycker jag att du
ska starta egna andelsspel här på Sharps. Då kommer de
dåliga spelen från de dåliga spelarna åt försvinna och alla
är med på dina spel istället.

Mvh Uffe
__________________
"Why "ATGtillsammans" is a model for future lottery games"

Senast redigerad av Grant den 2019-10-16 klockan 12:18.
Grant är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-10-16, 18:24   #18
 
Reg.datum: sep 2015
Inlägg: 143
Sharp$: 747
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av warn90 Visa inlägg
Måste undra varför Sharps spelare gör andelar hela tiden utan o vara kunniga ?????Varför startar dom system 50 andelar o tar 2-5 andelar själv ?????Trodde på nåt sätt att när man var med i Sharps att vi var lire vassare än Harry Boy , men inte !!!!! JAG TYCKET att ni som gör andelsspel ska förklara lite varför vi ska köpa in oss!!!!! Heter sidan Sharps så borde vi tilllsammans vara bättre än Harry boy !!!
De flesta här lägger flera system varje vecka på olika håll. Själv hade jag haft ett ATG tillsammans lag som du beskrev ovan som idiotsystem. (Har startat ett nytt denna veckan)
Jag ville få med släkt och vänner på mitt lag som jag vet alla har råd med.
80-90% av dessa är tidigare Harry boy spelare.
Personligen skulle jag inte köpa in mig på ett system om jag inte vet vilka spikarna är.
Mitt mål är att hålla mig på ett + resultat och förhoppningsvis vinna stort någon gång.

Ett spel som tex V75 gäller det att tänka lite tvärtemot alla andra.
En spik som går hem i 1:a avd då har man delat ut en pungspark till övriga system som ej vågar spika. Missar man får får man ta reservplanen.
En öl.
orroz är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td