Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2019-12-06, 17:11   #1
 
Sputnik2012s avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 711
Sharp$: 2706


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Adam Heathcote


Är det någon som laddat ned hela bloggen, han har försvunnit och bloggen är borta, sett liknande fenomen med mina 15 år som spelare.
Det skapas alltid två läger, ett som säger fejk och ej möjligt och andra som tror på upplägget utan att kunna lista ut hur.
Har även hänt att visa med dessa fenomen avslöjar hur och ändå så har du en grupp som säger att det inte är möjligt.

Själv lyckades jag applicera och genomföra en simulation med samma framgång som en spelare, som likt Adam Heathcote skrev om sina framgångar men med skillnaden att det fanns tillräckligt med indikationer på hur, vilket är en av många spelmetoder jag använder idag.

Tänkte kolla bloggen ikväll och se om det är något att ha, är det någon som vill ha en digital kopia kan jag försöka kopiera den från källan och dela via privat meddelande.

MVH
Sputnik2012 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td